نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: رییس جمهور آمریکا باید بداند فریاد لبیک یا حسین(ع) ملت ایران کاخ سفید را به لرزه می‌اندازد.
کد خبر: ۴۹۷۷۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱ 22 September 2017
آیت‌الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان صبح امروز در مراسم رژه ۳۱ شهریور ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و گرامیداشت هفته  دفاع مقدس اظهار داشت: امروز ۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس است که امسال متقارن با ماه محرم است.

وی افزود: این تقارن فرصت گرانبهایی است که ما پیوند بین عاشورا و دفاع مقدس را تبیین کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: تبیین پیوند قیام عاشورا و دفاع مقدس، امروز در سی و هفتمین سالگرد دفاع مقدس برای ما معنا و مفهوم بلندی دارد.

آیت‌الله میرعمادی با بیان اینکه آنچه در دفاع مقدس اتفاق افتاد درس‌هایی بوده که مردم از قیام عاشورا گرفتند، خاطرنشان کرد: رزمندگان  ما شاگردان مکتب امام حسین(ع) بوده‌اند.

وی تصریح کرد: رزمندگان با با الگو گرفتن از هدف‌های قیام عاشورا، عشق به خدا، وفاداری به خدا، ولایت را در خود داشتند و هرگز اسلام، ولایت و رهبری را تنها نگذاشتند.

امام جمعه خرم‌آباد، گفت: رزمندگان نظامی در میدان جنگ نشان دادند که در کشته شدن در راه خدا ترس ندارند.

آیت‌الله میرعمادی عنوان کرد: امروز ملت ما با افتخار از دفاع مقدس یاد می‌کند و با اقتدار در مقابل دشمن اقتدار خود را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه جای تاسف است که رییس جمهور ابله آمریکا در مقابل مردم ایران سخنان بی‌شرمانه از زبان خود جاری می‌کند، تصریح کرد: رییس جمهور آمریکا نمیداند که ملت ایران ملت عاشورایی است و هرگاه فریاد لبیک یا حسین ملت ایران بلند شود کاخ سفید به لرزه در می‌آید.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: این سخنان جاعلانه و متکبرانه رییس جمهور آمریکا در شان خودش است و حتی در شان سازمان ملل نیست به طوریکه اکثر روسای شرکت کننده در سازمان ‌ملل از این‌ سخنان جاعلانه و بی‌ادبانه ابراز ‌نفرت ‌کردند.

آیت‌الله میرعمادی تاکید کرد: او باید بداند ملت ایران با تبعیت رهبر انقلاب و شعار هیهات من‌الذلت در مقابل هر گونه تجاوز ایستادگی‌ می‌کند.

وی با بیان اینکه رییس جمهور آمریکا باید بداند نیروهای مسلح ما با استفاده از تجربه هشت سال دفاع مقدس با تمام توان هرگونه تحرکی علیه ملت ایران را در نطفه خفه می‌کنند، یادآور شد: این رژه که در سی و هفتمین سالگرد دفاع مقدس در حال برگزاری است، جلوه‌ای از آمادگی نیروهای مسلح ما است.

امام جمعه خرم‌آباد، بیان کرد: او برای جبران شکست‌های پی در پی در منطقه سخنانی بر زبان جاری کرد، در حالیکه او از اقتدار ملت ایران غافل است.

آیت‌الله میرعمادی خاطرنشان کرد: این تازه به دوران رسیده خیال می‌کند که هر از چندگاهی بخواهد در برابر ملتی عرض اندام کند کسی به او توجه می‌کند و این در حالی است که او طبل تو خالی بوده  و چندی پیش در برابر یک تهدید کره شمالی عقب نشینی کرد.

وی با اشاره به اینکه آزموده را آزمودن خطا است، تاکید کرد: او باید بداند سیلی ملت و نیروهای مسلح ما شدیدتر از کره شمالی است و باید به گذشته برگردد تا متوجه اقدامات ایران در هشت سال دفاع مقدس شود که از ۳۸ کشور دنیا اسیر گرفتیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: آنچه بر ما لازم است این است که بر ارزش‌ها و عوامل پیروزی پافشاری کنیم.

آیت‌الله میرعمادی افزود: توکل برخدا، تبعیت بر ولایت و رهبری، وحدت و انسجام همگانی، بصیرت و دشمن شناسی از جمله این‌ عوامل پیروزی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار