فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به رشد شاخص‌های امنیتی در این استان گفت: در شش ماهه نخست سال جاری کشف مواد مخدر در یزد 45 درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۵۰۴۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ 08 October 2017
به گزارش «تابناک یزد»سردار ایرج کاکاوند در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی استان یزد با اشاره به هفته نیروی انتظامی گفت: امروز با تعاملی که بین دستگاه‌های امنیت ساز وجود دارد شاهد امنیت بسیار بالایی در سطح استان یزد هستیم. با اقدامات خوبی که همکاران ما در همه حوزه‌های مأموریتی داشتند شاخص‌های امنیتی استان در سطح بالایی قرارگرفته است. 

وی افزود: در شش ماه نخست سال جاری در موضوع مواد مخدر شاهد افزایش 45 درصدی کشف مواد مخدر در استان هستیم که بر همین مبنا بالغ‌بر 23 تن انواع مواد مخدر کشف‌شده است. در بخش تصادفات ضمن توجه به امر آموزش و آگاه‌سازی مردم در رابطه با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی شاهد کاهش هفت‌درصدی درمجموع تصادفات در سطح استان بودیم.

فرمانده انتظامی استان یزد ادامه داد: در موضوع کشف کالای قاچاق با رصدی اطلاعاتی که نیروهای انتظامی استان داشتند در شش ماه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته شاهد افزایش شش‌درصدی در حوزه کشف کالای قاچاق مواجهیم. در حوزه فضای مجازی و مقابله با جرم‌هایی که در این فضا انجام می‌شود در سال جاری شاهد افزایش کشف جرائم فضای مجازی هستیم که این نشان از هوشیاری کامل پلیس برای تأمین امنیت در این حوزه دارد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: درمجموع با رصد اقداماتی که در سال‌های گذشته و در نیمه نخست سال جای صورت گرفته است می‌توانیم به این موضوع برسیم که سطح امنیت اجتماعی و اخلاقی در استان یزد بالا رفته است که این مهم در سایه تعامل همه دستگاه‌های امنیت ساز استان به وجود آمده است که بخش قابل‌توجهی از آن در سایه خدمات نیروی انتظامی استان یزد محقق شده است.

کاکاوند در پایان تأکید کرد: امیدواریم با تعامل مردم با نیروی انتظامی و اقدامات سایر دستگاه‌های دخیل در موضوع امنیت بتوانیم استان یزد را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار