کد خبر: ۵۱۹۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۲ 04 November 2017
به گزارش «تابناک یزد»جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان یزد در سه مسیر خبر داد و گفت: اجتماع راهپیمایان پس از عبور از مسیر های تعیین شده  در میدان امیرچخماق انجام می شود.
سعید زارع  افزود : راهپیمایی ۱۳ آبان در مرکز استان یزد در سه مسیر انجام می شود و شرکت کنندگان، راهپیمایی خود را از این مسیرها از ساعت ۸:۳۰ آغاز می کنند.
وی  اشاره کرد : مسیر  اول  از میدان شهید بهشتی آغاز و با طی مسیرهای خیابان امام و چهارراه شهدا به میدان امیرچخماق ختم می شود.
زارع    مسیر دوم را  از چهارراه بعثت  اعلام کرد وگفت:   راهپیمایی کنندگان بعد از طی خیابان قیام به میدان امیرچخماق و مسیر سوم از مسجد روضه محمدیه آغاز و به میدان امیرچخماق ختم می شود.
دبیر ستاد ۱۳ آبان استان یزد  گفت:  در مرکز استان و در میدان امیرچخماق، سردار رمضان شریف، رئیس ستاد قدس و انتفاضه کشور و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران سخنرانی خواهد کرد.  
وی   اجرای سرود دانش آموزی، تک خوانی، امضای طومار استکبارستیزی، تریبون آزاد استکبار ستیزی,  قرائت قطع نامه، برگزاری پویش  من سپاهی ام  و پویش مردمی  خلیج همیشه فارس   را از دیگر برنا مه های این روز اعلام کرد.   
زارع از عموم مردم استان یزد دعوت کرد تا در این راهپیمایی در کنار دانش آموزان، دانشجویان و طلاب و روحانیون حضور پیدا کنند و یک بار دیگر فریاد استکبار ستیزی سر دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار