کد خبر: ۵۲۵۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ 16 November 2017
فرمانده یگان انتظامی مترو از دستگیری یکی از سارقان حرفه ای خبر داد و گفت: سارق به بهانه نقص فنی قطار وارد جمعیت مسافران مترو می شد و از آنان سرقت می کرد.


به گزارش مهر، سرهنگ علی راقی گفت: در پی دریافت چندین گزارش سرقت در ساعت های پر ازدحام مترو، تعداد گشت های انتظامی مترو را افزایش دادیم تا اینکه عوامل انتظامی خانم هنگام گشت زنی در مترو، متوجه شدند خانمی به بهانه نقص فنی قطار و سوار شدن به داخل مترو، وارد ازدحام جمعیت شده و قبل از داخل شدن به واگن قطار به عقب برگشته و پس از دقایقی وارد جمعیت مسافران می شود.


وی افزود: عوامل گشت انتظامی خانم این یگان مدتی متهم را تحت نظر گرفته و مشاهده کردند که متهم مجددا وارد جمعیت شده و اموال یکی از مسافران را به سرقت برد که بلافاصله متهم دستگیر و به همراه مالباخته به دفتر پلیس منتقل شد.


فرمانده یگان پلیس مترو گفت: در بازرسی بدنی از متهم، اموال مالباخته مشاهده و متهم که از سارقان حرفه ای و دارای ثبت سابقه می باشد بدین ترتیب به سرقت اموال مسافران اعتراف کرد و اظهار کرد معمولا از شلوغی و ازدحام جمعیت برای سرقت استفاده می کند.


سرهنگ زن جیب برراقی با بیان اینکه ازدحام جمعیت یکی از شاخصه های مهم در وقوع سرقت است، خاطر نشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی و تحقیقات تکمیلی تحویل کلانتری ۱۱۳ بازار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار