محمود دهقان هراتی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به همراه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان و جمعی از هنرمندان شهرستان با شهردار و رئیس شورای شهر، معاون فرماندار دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۵۹۴۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹ 22 April 2018

 در ابتدای این جلسه آخوندی شهردار مهریز، با اشاره به اهمیت زیرساخت‌های فرهنگی و هنری گفت:  هنر برای ارتقای خودش نیاز به ابزارهایی دارد که  باید این ابزارها فراهم شودو وی با اشاره به سند پنج ساله شهرداری از تخصیص یک پنجم این بودجه به مباحث فرهنگی و اجتماعی خبر داد.
آخوندی  ایجاد زیرساخت سالن پلاتو در یکی از تفرج گاههای شهرستان را از جمله  برنامه های شهرداری در این راستا بر شمرد.
در ادامه دکتر دهقان ضمن تشکر از شهرداری مهریز وجود سالن پلاتو در شهرستان مهریز را اقدامی موثر و ارزشمند در جهت ارتقای فعالیتهای هنری شهر برشمرد و در رابطه با تجهیز و تکمیل این سالن قول مساعد داد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز نیز با اشاره به ظرفیت بالای هنر تئاتر در شهرستان مهریز بر ضرورت وجود این سالن در یکی از تفرج گاههای شهر تاکید کرده گفت :بحمد الله ما هنرمندان برجسته ای درزمینه تئاتر در شهرستان داریم که حائز رتبه های برتر کشوری نیز هستند.
وی افزود:  با توجه به راه اندازی سالن سینما  هنرمندان تئاتر شهرستان هیچ مکانی برای تمرین و اجرای برنامه های خود  ندارند که ما امیدواریم با همت شهردارو شورای شهر مهریز ومساعدت و حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این سالن در  شهرستان به زودی احداث شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار