نایب رییس کمیسیون امنیت مجلس:
نایب رییس کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی،‌گفت:‌ مسئولان باید سعی کنند با حمایت بیشتر از جهاددانشگاهی توسعه و تقویت ظرفیت‌های مختلف داخلی را در دستور کار قرار داده و راهی مناسب و مطمئن برای برون رفت کشور از مشکلات ایجاد کنند.
کد خبر: ۶۳۹۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰ 05 August 2018

«کمال دهقانی فیروزآبادی» جهاد دانشگاهی را سازمانی چابک و تأثیرگذار در کشور دانست و بیان کرد:‌ این نهاد انقلابی از زمان تأسیس تاکنون نقش مهمی در توسعه و پیشبرد اهداف نظام ایفا کرده است.

وی با اشاره به دستاوردهای جهاددانشگاهی در حوزه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و‌ پژوهشی،‌ افزود:‌ ایجاد زیرساخت‌های توسعه‌ای یکی از مهمترین رسالت‌های این نهاد انقلابی در راستای پیشرفت کشور است.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان این‌که ایجاد راهکارهای اجرایی و کارشناسی برای برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی، ‌مهمترین رسالت جامعه دانشگاهی است،‌گفت:‌ جهاد دانشگاهی نقش مهمی در جذب ظرفیت دانشگاهیان برای رفع مشکلات کشور ایفا می‌کند.

دهقانی فیروزآبادی دستاوردهای جهاد دانشگاهی استان یزد را مطلوب ارزیابی و تأکید کرد:‌ مسئولان و دست‌اندرکاران استان و کشور باید بیش پیش از جهاد دانشگاهی حمایت کنند.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ایجاد زیرساخت‌های علمی و آموزشی را از دیگر رسالت‌های جهاد دانشگاهی در کشور دانست و بیان کرد:‌ مدیریت بین دانشگاهی باید توسط جهاد دانشگاهی در کشور اعمال شود.

وی احساس مسئولیت در قبال ظرفیت‌های اقتصادی‌، علمی و آموزشی بومی را یکی از ویژگی‌های اجرایی جهاد دانشگاهی در استان یزد عنوان کرد و گفت:‌ مسئولان باید سعی کنند با حمایت بیشتر از جهاددانشگاهی توسعه و تقویت ظرفیت‌های مختلف داخلی را در دستور کار قرار داده و راهی مناسب و مطمئن برای برون رفت کشور از مشکلات ایجاد کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار