مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد:
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد با اشاره به ضرورت گسترش فعالیت‌های هلال‌احمر در جامعه، بر ضرورت اهتمام ویژه کانون‌های دانشجویی هلال‌احمر در جذب دانشجویان جدید تأکید کرد.
کد خبر: ۶۵۵۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹ 15 September 2018

محسن حرازی‌زاده در سومین جلسه مجمع کانون‌های جوانان و دانشجویی هلال‌احمر استان یزد، گفت: فعالیت‌های داوطلبانه اعضای جوان هلال‌احمر استان در قالب کانون‌های دانشجویی و جوانان مایه مباهات این جمعیت است و امیدواریم تا در آینده‌ای نزدیک بتوانیم با بهبود فرآیندها و تأمین اعتبارات موردنیاز، به جایگاه مطلوب و مورد انتظار فعالیت‌های حوزه جوانان در هلال‌احمر استان برسیم.

وی افزود: دبیران با نوآوری و ارائه ایده‌های خلاقانه در تولید فکر، ایده پردازی و تبدیل ایده‌ها به تحقیق و پژوهش در بهبود مستمر برخی از فرآیندها و تکریم جوانان با ایجاد همدلی و مشارکت جوانان خوش‌ذوق و با کسب رتبه‌های عالی در فعالیت‌های بشردوستانه و صیانت از حقوق شهروندی بتوانند مؤثر عمل نمایند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد بیان داشت: کانون‌های دانشجویی در سال جدید برای انجام رسالت امدادی و بشردوستانه باید تمام تلاش خود را انجام دهند و ضمن اشاره به فعالیت مؤثر کانون‌های دانشجویی خواستار برنامه و فعالیت‌های مؤثر در جذب نیروها و دانشجویان جدید در دانشگاه‌ها شد.

سید جواد میرحسینی در ادامه این جلسه تصریح کرد: مجامع کانون‌های جوانان و دانشجویی بازوی مشورتی و موتور تحرک دهنده فعالیت‌ها و جمع‌آوری ایده‌ها و تحقق بخشیدن آن‌ها در اهداف جمعیت هلال‌احمر هستند.

سرپرست معاونت امور جوانان هلال‌احمر استان یزد بیان کرد: ازجمله وظایف این مجامع می‌توان به نظارت بر انتخابات و فعالیت‌های کانون‌های دانشجویی، تلاش جهت راه‌اندازی کانون‌ها، بازدید و فعال‌سازی کانون‌ها، بررسی مسائل و مشکلات کانون‌های و ارائه راهکار، ارائه برنامه‌های ابتکاری و ... می‌توان اشاره کرد.

در ادامه این جلسه در مورد جذب و سازمان‌دهی، تقویم سالانه فعالیت‌های کانون‌ها، طراحی نرم‌افزار و اپلیکیشن اعضا و فعالیت‌ها، نشست و جلسه با معاون فرهنگی و دانشجویی و روسای شعب و کارشناسان جوانان، اعزام مربیان امداد و کمک‌های اولیه در بازه زمانی هفته اول مهر به مدارس، دستورالعمل طرح نذر آب، تریبون آزاد در دانشگاه‌ها با موضوع اصلاح الگوی مصرف آب، مستندسازی کلیه فعالیت‌ها توسط دبیران، استفاده از ظرفیت کانون‌های طلاب و مبلغین حوزه در خصوص طرح نذر آب و ... گفتگو و موارد مطرح‌شده در این جلسه توسط مجمع استان مصوب شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار