براستی اخلاق و تعهد مدیریتی باید به چه مرتبه ای از درجات تنزل یابد که بجای مطالبه گری حقوق عامه مردم و تلاش برای توسعه ی شهرستان به محلی برای اختلافات قومی ،سیاسی و جهت گیری های انتخاباتی مبدل گردد.
کد خبر: ۷۰۵۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲ 19 January 2019
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
لنده در آتش رفتارهای پوپولیستی فرماندار میسوزد
شهر لنده،شهر اولین ها،شهری با مردمان بافرهنگ و نجیب ،سرزمین رودخانه های خروشان و آبشارهای زیبا این روزها در کش و قوس سیاستهای  پوپولیستی مدیریت ارشد شهرستان روزهای پرتنشی را سپری میکند.
از همایشهای حاشیه ساز توسعه شهرستان که تنها نام توسعه را با خود یدک میکشید و بیشتر جنبه تبلیغاتی و سیاسی پیدا کرده بود تا دخالت نابجا در امور شورای شهر و شهرداری و ایجاد اختلاف و دو دستگی در بدنه شورا و شهرداری همگی  نه تنها دردی از محرومیت شهرستان لنده کم نکردند بلکه بر زخم عمیق توسعه نیافتگی آن افزودند، تا بر همگان آشکار شود که تا چنین روندی و چنین مدیریتی وجود دارد امیدی به توسعه شهرستان لنده وجود ندارد.
برنامه ریزی برای به تنش کشاندن جشن روز دانشجو که بجای مطالبه گری و ارائه راهکار برای برون رفت شهرستان از محرومیت به محل تسویه حساب های شخصی و سیاسی مبدل گشت نشان دهنده ی  اوج ناکارآمدی و ضعف مدیر ارشد دولت در شهرستان میباشد که تنها و تنها حفظ صندلی به قیمت دامن زدن به اختلافات طایفه ای و سلائق سیاسی برایش ارجحیت دارد و هیچ نشانی از تکاپو برای توسعه ی زیرساختها و عمران و آبادی در برنامه هایش وجود ندارد.
براستی اخلاق و تعهد مدیریتی  باید به چه مرتبه ای از درجات تنزل یابد که بجای مطالبه گری حقوق عامه مردم و تلاش برای توسعه ی شهرستان به محلی برای اختلافات قومی ،سیاسی و جهت گیری های انتخاباتی مبدل گردد.
جناب فرماندار محترم شما که مدعی مردم سالاری دینی در انتخابها و گزینش ها هستید و در هر محفل و محلی بر طبل دفاع از انتخاب آزاد میکوبید چگونه است که بیشتر وقت خود را مصروف به برنامه ریزی هدفمند جهت ایجاد تنش و تاثیر بر رای نظر مردم می کنید،جناب فرماندار چگونه است که بجای مطالبه گری حقوق مردم و همراهی با نماینده سخت کوش و پرتلاش مردم برای کمک به توسعه شهرستان  به همایشها و سمینارهای بیهوده آن هم با جهت گیریهای انتخاباتی روی آورده اید.
جناب فرماندار وقت یک مدیر دولتی آن هم در یک شهرستان محروم و در نظامی که برای حفظ آن خون بهترین و پاک ترین جوانان این مرز و بوم ریخته شده بسیار گرانبها و ارزشمند است و هدر دادن آن در راهی جزء خدمت به مردم خیانت به آرمانهای انقلاب و خون شهداست.
جناب فرماندار توصیه میکنم در امورات و وظایف مدیریتی خود با در نظر گرفتن عزت،حکمت و مصلحت نظام و مردم  گام بردارید و مطمئن باشید که فرصت فراهم شده برای خدمت به مردم کوتاه و زودگذر است و از این فرصت به نحو مطلوب استفاده نمایید.
 ۳۰ دی ماه ۹۷
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
لنده ای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
این آقا همون معلمی هم بلد نبود چرا گذاشتنش فرماندار ؟؟؟ لنده ایکه نخبه هاش فرار میکنن باید هم ایشون بشه فرماندارش
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
با تمام تفاسیر که فرض را بر نقد بگذاریم چرا زمانی که لنده در مسیر توسعه قرار گرفته است و گوشه گوشه این شهرستان مدرسه، سازی، مسجد سازی، احداث پل و ساختمان ها و فضاهای ورزشی شروع شده است این تخریب ها شروع شده است. گمان ما براین است کسانی که می بینند لنده در مسیر توسعه قرار گرفته است و دراین توسعه هیچ ردپایی از آنان پیدا نیست تمام توان خود را بکار میگیرند تا موتور توسعه لنده را به حاشیه ببرند، ولی غافل از اینکه ایشان یک جامعه شناس است و جامعه شناس بیدی نیست که با این بادها بلرزد...
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
این کسی که این متن نوشت ۱۰ ساله نمی تونه زندگی شخصی خودشو جمع بکنه هر روز تو راه رو های دادگاه
اول بتون یک زندگی را اداره بکن بعدش دیگران نقد کن آقای آ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار