مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد:
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد، برمردمی بودن روابط عمومی‌ها و ضرورت اطلاع رسانی موثر و عملکرد‌گرا مبتنی بر خدمت به مردم تاکید کرد .
کد خبر: ۷۴۰۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲ 02 May 2019

«علی صالحی» ‌در نشست تریبون آزاد مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی استان که با حضور اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد، ضمن تشریح فعالیت های آموزشی، فرهنگی و ‌رفاهی این شورا اظهار کرد: ضروری است روابط عمومی های دستگاه های استان، ‌روابط عمومی مردم باشند و در جامعه به اعتماد، امید و آرامش مردم کمک ‌کنند .

وی بر ضرورت اطلاع رسانی موثر و مبتنی بر خدمت به مردم و نه سازمان محور و مدیرمحور تاکید کرد و ادامه داد: برخی مدیران به جای خدمت به مردم به دنبال تبیین مواضع و بیان دیدگاه های خود هستند که این برای جامعه روابط عمومی بسیار مضر است .

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد در رابطه با ضرورت گزینش افراد توانمند و باسابقه برای حوزه روابط عمومی در دستگاههای استان، خاطرنشان کرد: در صورت انتصاب مدیر روابط عمومی بدون مشورت و اعلام نظر هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان عضویت ‌فرد به رسمیت شناخته نمی شود و با دستگاه مربوطه در این حوزه همکاری نمی‌شود .

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در پایان سخنان خود گفت: تاکنون ‌هشت محور از بندهای سند راهبردی روابط عمومی های استان اجرایی شده است و تا پایان سال ‌جاری، ‌بیست محور از ۵۵ محور این سند با همت جامعه روابط عمومی های استان عملیاتی می شود .

گفتنی است؛ در این نشست، اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان پیشنهادها و انتقادهای خود از عملکرد هیئت رئیسه شورا را ازجمله تحول در شیوه برگزاری دوره های آموزشی، تدوین جدول زمان بندی مناسبت های مذهبی و ملی، همکاری مدیران روابط عمومی ‌دستگاه ها و نهادها برای برگزاری مطلوب آیین ها و تقویت فعالیت های رفاهی مطرح کردند .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار