کد خبر: ۷۷۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰ 16 August 2015

رشت - ایرنا - رییس سازمان دانش آموزی گیلان از شرکت 84 نفر از مربیان پیشاهنگ پیشتاز و فرزانه این سازمان در اردوی کشوری خبر داد.

عمران کرمی افزود : در زمان حاضر، 42 مربی پیشتاز از استان گیلان به اردوی ملی مربیان پیشاهنگ پیشتاز و فرزانه در اردوگاه شهید باهنر تهران حضور دارند که این اردو تا 26 مرداد ادامه دارد.
وی اظهار داشت : 42 نفر از مربیان پیشاهنگ فرزانه سازمان دانش آموزی گیلان نیز از 28 مرداد تا دوم شهریور در اردوی یاد شده ، شرکت می کنند.
رییس سازمان دانش آموزی گیلان با بیان این که سهمیه پارسال مربیان پیشتاز و فرزانه از گیلان برای شرکت در اردوی ملی، 16 نفر بود، تصریح کرد : عملکرد خوب این سازمان شامل اجرای برنامه های متعدد و برگزاری نمایشگاههای مختلف از دلایل افزایش سهمیه در سال جاری است.
وی بیان کرد : مشارکت جمعی موثر در حیات اجتماعی با رعایت اصول تربیت اسلامی ایرانی ، حفظ وحدت و وفاق ملی ، بصیرت نسبت به سبک زندگی انتخاب شده و ارزیابی پیامدهای آن درباره خود ، جامعه و طبیعت بر اساس معیارهای نظام اسلامی از اهداف برگزاری این اردو است.
رییس سازمان دانش آموزی گیلان خاطر نشان کرد : شناسایی مربیان کارآمد ، خلاق ، اثربخش و ایجاد انگیزه در سایر مربیان ، آموزش مهارت های اجتماعی و ارتقاء دانش مهارتی و اجتماعی مربیان از دیگر اهداف برگزاری اردوی مربیان پیشتاز و فرزانه است.
وی بیان داشت : مربیان شرکت کننده در این اردو آموزش های مختلفی از جمله هویت تشکیلاتی امداد و نجات و کمک های اولیه ، مخابرات و جهت یابی ، برنامه ریزی و مدیریت زمان ، هدایت و رهبری تشکیلات ، امنیت در فضای مجازی و آشنایی با گروه ها و فرقه های نوظهور را فرا می گیرند.
کرمی یادآور شد : در این اردو فعالیت های فوق برنامه شامل محفل انس با قرآن ، دیدار با بیت حضرت امام (رض) و زیارت جماران ، مسابقه های فرهنگی و ورزشی ، جنگ شب ، تریبون آزاد ، مناظره های تشکیلاتی و جشنواره غذاهای محلی شام وحدت برگزار می شود.
در پایان به شرکت کنندگان در این اردوی ملی، گوهینامه اهدا می شود.
تربیت اجتماعی دانش آموزان از وظایف مربیان پیشتاز و فرزانه سازمان دانش آموزی است.
در سال تحصیلی گذشته بیش از 376 هزار دانش آموز در مدارس استان گیلان تحصیل کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار