کرم محمدی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان دالاهو گفت: کارآمدترین راه برای قطع زنجیره انتقال کرونا و موفقیت طرح فاصله گذاری اجتماعی همکاری مردم است.
کد خبر: ۸۳۸۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 13 April 2020

کرم محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:سیاست های کلی طرح فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان دالاهو در حال اجراست و برای اجرای درست آن به حمایت مردم نیازمند هستیم. 

وی با اشاره به اینکه سفرهای نوروزی وضعیت دالاهو را از حالت سفید به قرمز تبدیل کرد، بیان داشت: دو مسافر از شهر قم داشتیم که متاسفانه تست کرونا آنها مثبت شد و در ۶ فروردین بیش از ٣۵٨٠ نفر به روستاهای شهرستان دالاهو منهای کرند، ریجاب و گهواره سفر کردند و تاثیر بسزایی بر قرمز شدن وضعیت داشت.

فرماندار شهرستان دالاهو تاکید کرد: هم‌ اکنون ایست و بازرسی ورودیشهر برداشته شده ما معتقدیم کارآمدترین راه برای قطع زنجیره کرونا ویروس و موفقیت طرح فاصله گذاری اجتماعی همکاری مردم است به عنوان ساکنین یک شهر باید از خود شروع کنیم و دستور العمل ها را رعایت کنیم

محمدی در پایان همکاری و اهتمام مردم شهرستان دالاهو در مواجهه با بیماری کرونا را مناسب عنوان کرد و گفت: تا امروز همین اهتمام ویژه مردم موجب مهار بخش عمده ای از بیماری و حفظ سلامتی مردم شده است.

 
 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار