کد خبر: ۸۴۸۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳ 11 May 2020
 

فرصت شرکت در چهاردهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان، تا آخر اردیبهشت است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سید امیر مصباح معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: علاقمندان به حضور در چهاردهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان، فقط تا پایان اردیبهشت برای ارسال آثار خود از طریق سامانۀ بامک فرصت دارند.

او افزود: روند ثبت‌نام متقاضیان شرکت در چهاردهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان و بارگذاری و ارسال آثار به دبیرخانه از طریق سامانۀ بامک در حال انجام است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: بر اساس اعلام دبیرخانه و ستاد جشنواره، در صورت تداوم شرایط فعلی، آمادگی برگزاری مرحلۀ نهائی چهاردهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان از طریق همین سامانه و به‌صورت مجازی انجام خواهد شد .

سید امیر مصباح با بیان اینکه، چهاردهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان با دبیری هومان اسعدی از سوی انجمن موسیقی ایران با همکاری بنیاد رودکی و حمایت دفتر موسیقی و معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سه بخش موسیقی دستگاهی ایران، موسیقی کلاسیک، و موسیقی نواحی ایران برگزار می‌شود، افزود: فراخوان این دورۀ جشنواره در اسفندماه ۹۸ منتشر شده است .

او گفت: در بخش موسیقی دستگاهی ایران خوانندگان و نوازندگان ساز‌های تار، تنبک، دف، سنتور، سه‌تار، عود، قانون، کمانچه، نی و در بخش موسیقی کلاسیک نوازندگان ساز‌های اُبوا، پیانو، ترومبون، ترومپت، فلوت، کلارینت، کنترباس، گیتار، ویلن، ویلنسل، ویولا، هورن و در بخش موسیقی نواحی ایران خوانندگان و نوازندگان ساز‌های زهی، بادی و کوبه‌ای از مناطق مختلف کشور به رقابت خواهند پرداخت.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان افزود: همچنین، در حوزۀ موسیقی دستگاهی، بخشی برای حفظ کل ردیف موسیقی ایرانی و بخشی نیز با عنوان بخش ویژۀ موسیقی دستگاهی: آفرینش در تکنوازی در نظر گرفته شده است..

سید امیر مصباح تصریح کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و هر گونه اخبار تکمیلی می‌توانند به سایت انجمن موسیقی ایران به نشانی www.nay.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار