نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به سفر وزیر امور خارجه آلمان به ایران در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت: بنا داریم با اروپاییان کار کنیم و در جمع کشورهای اروپایی زمینه برای همکاری های صنعتی و اقتصادی با آلمان بیش از سایر کشورهای اروپایی فراهم است.
کد خبر: ۸۷۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱ 01 September 2015
منصور حقیقت پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در شرایط پسا تحریم می توان با مهندسی جدیدتری در ارتباط با توسعه صنعتی با آلمان گام هایی برداریم ، آنها نیز راغب هستند در صنایع ما سرمایه گذاری کنند و صنعتگران ما نیز تمایل دارند از تجارب صنعتی و ظرفیت این کشور استفاده کنند.
وی اظهار کرد: با توجه به رویکرد آلمان و تعامل مثبت این کشور به ایران شاهد نتایج خوبی در سفر وزیر امور خارجه آلمان به ایران خواهیم بود.
نماینده اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس همچنین توسعه روابط ایران با آلمان را در تعاملات ایران با اتحادیه اروپا موثر دانست و گفت: باید تلاش کنیم با رعایت ضوابطی که رهبر انقلاب بر آن تاکید دارند از جمله جلوگیری از نفوذ و تاثیر مالی و اقتصادی سایر کشورها روابط خود را با اروپاییان توسعه دهیم تا به این ترتیب چسبندگی سیاسی اروپاییان از آمریکا کمتر شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار