کد خبر: ۸۹۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲ 05 September 2015

پروژه آبرسانی به هفت روستای تالش به صورت تجمیعی افتتاح شد.
خبرگزاری فارس: پروژه آبرسانی به 7 روستای تالش افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، مراسم افتتاح پروژه آبرسانی به هفت روستای تالش به صورت تجمیعی در جوکندان این شهر با حضور استاندار گیلان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان در مراسم افتتاح آبرسانی به روستاهای مذکور اظهار کرد: برای آبرسانی به هفت روستای تالش 29 کیلومتر لوله‌گذاری انجام شده‌است.

محمدعلی فرامینی به حفر یک حلقه چاه آب برای آبرسانی به روستاهای تالش اشاره کرد و گفت: یک مخزن 200 مترمکعبی برای آبرسانی به روستاهای تالش احداث شده‌است.

وی با بیان اینکه 7 هزار و 397 نفر از آب شرب روستایی برخوردار شدند، تصریح کرد: 4 میلیارد و 270 میلیون تومان برای پروژه آبرسانی مذکور هزینه شده‌است.

مدیر عامل آبفار گیلان با تصریح بر اینکه آبرسانی به حدود 6 هزار و 500 روستای این استان در دست اجرا است، افزود: از این تعداد 34 مجتمع آبرسانی در گیلان است.

وی گیلان را در احداث مجتمع‌های آبرسانی روستایی در کشور پیشگام دانست و یادآور شد: این امر با مدیریت جامع بر منابع آب و مشارکت بخش‌خصوصی صورت گرفته‌است.

فرامینی با اشاره به اینکه در هفته دولت امسال 14 روستا در قالب طرح آبرسانی سالم و بهداشتی به بهره‌برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: اکنون بزرگ‌ترین طرح آبرسانی روستایی کشور در گیلان در دست اجرا است.

وی آبرسانی به یک‌هزار روستای گیلان را طرح بزرگ در کشور خواند و گفت: اکنون 754 روستا در قالب طرح جامع آبرسانی به یک‌هزار روستای گیلان از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار هستند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان تصریح کرد: با پایان یافتن عملیات اجرایی مجتمع‌های آبرسانی روستایی در گیلان، یک‌هزار و 274 روستای استان از آب شرب بهره‌مند می‌شوند.

به گفته وی، با اتمام آبرسانی مجتمع‌های روستایی گیلان مردم روستاهای استان معادل 20 درصد از آمار کشوری از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار