رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران امروز در صحن علنی شورا درباره ریزش مدرسه دکتر هشترودی به دلیل گودبرداری غیراصولی در جوار این مدرسه هشدار داد.
کد خبر: ۹۱۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹ 08 September 2015
علیرضا دبیر با اشاره به اینکه شهرداری در توافق انجام شده با زمین شهری این زمین را به هیات امنایی واگذار می کند؛ اظهار داشت: هیات امنا قرار بوده پول ساخت مسجد را تامین کنند اما متاسفانه بعد از گودبرداری غیراصولی انجام شده این پروژه به حال خود رها شده و هر لحظه خطر ریزش مدرسه وجود دارد.

وی اضافه کرد:‌من نامه ای برای آقای چمران و آقای قالیباف ارسال کردم و درباره خطر ریزش مجتمع فرهنگی آموزشی دکتر هشترودی در منطقه ۲ شهرداری تهران که ۶۰۰ بچه را برای سال تحصیلی جدید ثبت نام کرده اند هشدار دادم.

علیرضا دبیر از کمیسیون عمران و کمیسیون نظارت درخواست کرد برای بازدید از این پروژه به منطقه ۲ شهرداری تهران مراجعه کنند. وی تاکید کرد:‌ در بازدید میدانی از این منطقه که متاسفانه شهردار و قائم مقام نیز حضور نداشتند و منطقه معاون عمرانی نیز نداشت؛ پیمانکار این مسجد نگران ریزش گود بود اما پولی برای استحکام دیواره گود نداشت.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه ادامه داد: البته در بازدید از منطقه ۵ با اتفاق خوبی مواجه شدیم که باید از عملکرد این منطقه تشکر کنیم. منطقه ۵ موفق شده با یک تخلف ۴۰ ساله در امام زاده داوود مقابله کند و مردم محله کن از شورا و شهرداری برای این عملکرد ممنون بودند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار