چهانبخش حیدری در گفتگو با تابناک:
فرماندار اسلام آبادغرب گفت: بیشترین مشارکت در اجرا و اعمال محدودیت های جدید کرونایی در سطح شهرستان از جانب بازاریان بوده است.
کد خبر: ۹۱۵۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵ 09 November 2020

جهانبخش حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: محدودیت های کرونایی اعمال شده در سطح شهرستان در هفته دوم خود قرار دارد و برای مشاهده نتایج حاصله و اعلام آمار در خصوص میزان تغییر شرایط باید منتظر باشیم.

وی ادامه داد:بیشترین میزان مشارکت در محدودیت ها و تعطیلی ها را بازاریان داشته اند که قدردان آنها هستیم. با این وجود عده ای هستند که همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند و حتی درصددند پروتکل ها را به نوعی تحت تاثیر خودشان قرار دهند. این موضوع از طریق تیم های نظارتی که به صورت میدانی امور بازار را رصد می کنند، بررسی و تذکرات لازم را دریافت می کنند در صورت لزوم واحد مربوطه پلمپ می شود.

فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب تاکید کرد: از همشهریان درخواست می کنیم پروتکل های بهداشتی را رعایت و همچنان از ماسک و دستکش استفاده کنند، ضدعفونی مکرر را نیز فراموش نکنند.

حیدری در پایان بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد و گفت: از حضور در اجتماعات به خصوص مراسم خاکسپاری خودداری کنید، بهترین راه قطع زنجیره کرونا عدم حضور در اجتماعات است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار