رضا دوستی در گفتگو با تابناک:
دبیر ستاد مقابله با کرونا شهرداری کرمانشاه گفت:محدودیت های جدید کرونایی از ساعت ۱۸ به مدت یک ماه اجرا می شود.
کد خبر: ۹۱۶۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵ 12 November 2020

رضا دوستی درگفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:با نظر ستاد مقابله با کرونای استان محدودیت هایی برای تعدادی از اصناف از جمله بازاریان، دست فروش ها و ناوگان های حمل و نقل عموی از ساعت۱۸ اجرا می شود که بر طبق آن از این ساعت به بعد فعالیتشان ممنون می شود.

وی در ادامه گفت:با این منظور گشت های مشترکی به همراه فرمانداری،اجرائیات شهرداری،اصناف،صنعت و معدن وبازرسین دانشگاه علوم پزشکی تشکل شده است که از ساعت۱۸به بعد در ۸منطقه تحت مدیریت کرمانشاه گشت زنی های خود را انجام می دهند که در هر منطقه در ابتدا تذکرات لازم را توسط خودروهای بلندگو دار آتش نشانی می دهند و در صورت سرپیچی از قانون سایربرخوردهای لازم توسط تیم های بازرسی صورت می پذیرد.

این مسئول توصیحاتی در خصوص ساختمان قرارگاه عملیاتی نظارتی ستاد مقابله با کرونا ارائه داد:در این ساختمان نماینده دادستان همه روزه حضور دارد،همچنین نماینده فرماندار،شهرداری،نیروی انتظامی و دستگاه های مرتبط با حوزه نظارتی حضور دارندوهماهنگی تیم ها را انجام می دهند و این تیم ها از ساعت ۱۸به بعد در مناطق ۸گانه شهرداری مستقر می شوند و با افراد خاطی برخورد خواهند کرد.

دوستی گفت:تا امروز برای جلوگیری از تداخلات احتمالی دست فروشان از ساعت۱۸به بعد اجازه کار داشتند اما هم اکنون برای اینکه در کسب و کار این افراد مشکلی پیش نیاید با نظر استاندار امکان فعالیتشان در طول روز و قبل از ساعت۱۸ مهیا شده است، فعالیت حمل و نقل نیز از ساعت ۱۸ گفته شده به بعد ممنوع می باشد و شهروندان برای اینکه دچار مشکل نشوند نکات گفته شده را مدنظر داشته باشند و اطلاع رسانی کافی در پایانه های اتوبوس رانی و رانندگان تاکسی رانی صورت گرفته است.

دبیر ستادمقابله باکرونای شهرداری کرمانشاه مدت زمان اجرای این طرح را یک ماه و از۲۰آبان لغایت۲۰آذر براساس مصوبه ستاد مدیریت کرونا دانست.

دوستی از اقدامات صورت گرفته در حوزه ی حمل و نقل در این ستاد به اطلاع رسانی،توزیع ماسک،ضدعفونی وگندزدایی سطوح به صورت ثابت و سیار و الزام رانندگان به استفاده خود و سرنشینان از ماسک اشاره کردو گفت:تا کنون با حدود۳۱۵دستگاه تاکسی و اتوبوس که موازین بهداشتی را رعایت نکرده اند برخورد صورت گرفته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار