فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۳۶ قاچاقچی کالا و کشف ۱۶ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در هشتمین مرحله طرح مبارزه با قاچاق کالا در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸ 22 December 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،سردار "حسن مفخمی شهرستانی" افزود: مبارزه با قاچاق کالا در سال "جهش تولید" به عنوان یکی از سرفصل های مهم ماموریتی در برنامه ریزی های عملیاتی پلیس استان با جدیت در دستور کار قرار گرفته و طرح های ویژه در برخورد با قاچاقچیان عمده کالای قاچاق در استان عملیاتی شد.
وی اظهار داشت: در این باره با هماهنگی های انجام شده در مجموعه انتظامی استان، هشمتین طرح مبارزه با قاچاق کالا به مدت ۳روز در سطح استان اجرایی و طی این طرح تعداد ۳۶ نفر قاچاقچی کالا شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: در اجرای این طرح ۵۴۲ دستگاه لوازم خانگي و آشپزخانه ، تعداد ۳۳۰۰۰ عدد ماسک بهداشتي، تعداد ۷۰ دستگاه انواع گوشي تلفن همراه ، تعداد ۳۳۷۲ عدد لوازم جانبي موبايل ، تعداد ۲۱۳۰ ثوب انواع پوشاک ، يک دستگاه تراکتور کمر شکن ، مقدار۱۸۶۹۵ ليتر مواد سوختي و تعداد ۳۴ دستگاه تجهيزات رايانه اي قاچاق کشف شد.
این مقام ارشد انتظامی با بیان ارزش ۱۶ میلیارد ریالی کالاهای قاچاق کشف شده در اجرای این طرح عملیاتی در ارزیابی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی، یادآورشد: طی این عملیات ها تعداد ۳۶ نفر دستگیر و تعداد ۳۲ وسیله نقلیه نیز از قاچاقچیان کالا توقیف شد.
سردار مفخمی شهرستانی با تاکید بر قاطعیت پلیس در تداوم اجرای طرح های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا افزود: در اجراي هرچه بهتر طرح هاي مبارزه با قاچاق کالا، لازم است آحاد جامعه همکاري لازم را با پليس داشته باشند و در صورت مشاهده و آگاهي از هرگونه جرايم اقتصادي و قاچاق کالا و ارز، موضوع را به مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار