مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: در کمتر از ۲۷۰ روز، ۸۴ روستای استان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۹۲۹۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶ 04 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،علی‌رضا کاکاوند امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص عملکرد ۹ ماهه سال‌جاری شرکت یکپارچه آب و فاضلاب استان کرمانشاه در حوزه آبرسانی به روستا‌های سطح استان، اظهار داشت: پس از اقدام وزارت نیرو مبنی بر یکپارچه‌سازی شرکت‌های آبفا شهری و روستایی، شرکت آب و فاضلاب استان آبرسانی به ۱۰۰ روستا در سال‌جاری را در برنامه خود قرار داد.

وی ادامه داد: به برکت این یکپارچه‌سازی توانستیم، در کمتر از ۲۷۰ روز، آبرسانی به ۸۴ روستا در سطح استان را به سرانجام برسانیم و از نعمت آب شرب بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: به همت مسئولان و یاری خداوند تا پایان سال‌جاری نیز ۱۶ روستای باقی‌مانده از تعهد یک‌ساله خود را آبرسانی خواهیم کرد.

وی اضافه کرد:اغلب این روستا‌ها مدت‌ها مشکل آب شرب سالم و بهداشتی داشتند که اجرای این پروژه‌ها اغلب به دلایلی همچون کسری اعتبار و یا مشکلات اجتماعی و صعب العبور بودن مسیر آبرسانی به تعویق افتاده بود.

کاکاوند خاطرنشان کرد: این مهم با پیگیری‌ها و بازدید‌های مکرر و همت و تلاش پرسنل شرکت و همچنین همکاری و همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران، استاندار و فرمانداران شهرستان‌ها تحقق یافته و مردم شریف این ۸۴ روستا از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی و پایدار بهره‌مند شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار