انتشارات سرانه، کتاب «مشق آواز» با موضوع آشنایی و آموزش آواز ایرانی اثر جدید استاد «مجتبی بهرامی» را چاپ و روانه بازار نشر کرد.
کد خبر: ۹۶۵۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹ 22 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، مشق آواز در ۱۶ فصل از جمله شناخت انواع صوت در موسیقی، شناخت اندام‌های گفتاری، مکتب آواز، شناخت انواع تحریر، روش های آموزش موسیقی آوازی، معرفی دستگاه های موسیقی، معرفی آوازها، رابطه دستگاه ها، آوازها و ساز ها و چند فصل دیگر تهیه و تدوین شده است.

این کتاب با قطع وزیری، جلد شومیز براق، ۱۸۶ صفحه، کاغذ سفید مرغوب، در نوبت چاپ اول، تیراژ یک هزار نسخه و بهای ۶۰ هزار تومان چاپ شده است و صفحه آرایی آن را «هستی مرادی» و طرح جلد را هم «مرجان و مژده بهرامی» انجام داده‌اند.

طی چند سال اخیر تعداد اندکی کتاب مرتبط با موسیقی در کرمانشاه چاپ و منتشر شده است از این دست کتاب‌ها می‌توان به کتاب «از سیم و زر» با موضوع آموزش تنبور به روش ابداعی و اختصاصی توسط استاد جهانبخش رستمی و «والس های کوتاه» از فرانتس شوبرت برای پیانو توسط رضا رحیمی اشاره کرد که در انتشارات سرانه چاپ و منتشر شده‌اند.

مجتبی بهرامی زاده سال ۱۳۳۱ کرمانشاه است؛ وی یکی از آوازه خوانان، ردیف خوان و ردیف دان کشور محسوب می‌شود و گیرایی خاصی در صدایش احساس می‌شود.

بهرامی یکی از خوشنویسان مطرح کشور است که دبیر بازنشسته آموزش و پرورش و هم اکنون صاحب و اداره کننده‌ آموزشگاه موسیقی فریاد در کرمانشاه است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار