مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از اختصاص ۱۷۰میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرحهای آبرسانی روستایی شهرستان کنگاور خبر داد و گفت: اختصاص این میزان اعتبار بی سابقه است.
کد خبر: ۹۶۶۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳ 27 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«علیرضا کاکاوند»  در نشست بررسی مشکلات آبفای کنگاور، اظهار داشت: با حمایت مسوولان و پیگیری نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، اعتبارات استانی در حوزه آب روستایی از ۲۶ میلیارد تومان سال گذشته به ۵۰۳ میلیارد تومان در سال جاری رسیده است.

او با بیان اینکه سهم آب روستایی استان کرمانشاه از اعتبارات استانی به ۴۶۳ میلیارد تومان رسید، افزود: از این میزان، ۱۷ میلیارد تومان به آبرسانی روستاهای کنگاور اختصاص یافته است.

کاکاوند با بیان اینکه اولویت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام است، یادآور شد: علاوه بر پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان، آبرسانی به مجتمع میرزاولی، داربید و سرخلج، مجتمع گودین، مجتمع ۱۲ روستایی، دهبالا، کلاته، فش و سلطان آباد نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تاکید کرد: تامین آب پایدار این روستاها در سال جاری در دستور کار قرار دارد که اگر محقق شود عقب ماندگی های مزمن حوزه آب روستایی کنگاور را جبران خواهیم کرد.

کاکاوند در ادامه با تاکید بر اینکه باید به سمت کیفی سازی آب شرب حرکت کنیم، گفت: از ۸۶ روستای کنگاور تنها ۴۶ روستا تحت پوشش مجموعه آبفا قرار دارند.

در این جلسه همچنین وضعیت خدمات رسانی امور آبفا کنگاور جهت رفع مشکلات و فراهم نمودن زمینه خدمات رسانی مطلوب تر به مشترکین شهر و روستا این شهرستان بررسی شد.

شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار