معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: شنبه هشت خردادماه سایت خودرویی واکسیناسیون در کرمانشاه در راستای تسریع روند واکسیناسیون فعالیت خود را آغاز می کند.
کد خبر: ۹۶۷۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 29 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،دکتر ابراهیم شکیبا افزود: این مرکز واکسیناسیون در سایت salamat.gov.ir قرار گرفته و افراد بالای ۷۰ سال می توانند در هنگام ثبت نام، این مرکز را انتخاب کنند.

این سایت خودرویی در سالن ورزشی ۱۵ خرداد در کنار پارک شاهد قرار دارد.

۲ مرکز تجمیعی واکسیناسیون دیگر در کرمانشاه راه‌اندازی شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ۲ مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در شهر کرمانشاه راه‌اندازی شد تا شمار مراکز تجمیعی این شهر به ۵ مرکز برسد.

شکیبا افزود: امروز مرکز تجمیعی رفاه کارگران واقع در چهارراه رودکی و مرکز تجمیعی امام علی (ع) واقع در شهرک جهاد راه اندازی شد و هم اکنون مشغول انجام واکسیناسیون هستند.

کرمانشاه رتبه اول راه اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون کشور را دارد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: کرمانشاه در زمینه راه اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون با راه اندازی ۳۴ مرکز تجمیعی، رتبه اول در کشور را به خود اختصاص داد.

شکیبا تاکید کرد: انجام واکسیناسیون کرونا در استان روند بسیار خوبی دارد و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بین دانشگاه های اول کشور در تزریق واکسن قرار دارد.

وی یادآور شد: تاکنون ۱۱۵ هزار دوز واکسن کرونا تحویل گرفته شده و در بین مراکز توزیع گردیده که از این میزان ۳۱ هزار دوز آن که در روز گذشته تحویل گرفتیم آماده توزیع است.

شکیبا ادامه داد: در حال حاضر ۷۷ هزار دوز واکسن کرونا در استان تزریق شده که بیش از ۵۰ درصد واکسیناسیون در شهرستان کرمانشاه انجام شده است.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار