فرزاد الماسی در گفتگو با تابناک:
فرماندار کنگاور از تدارک ۷۸ صندوق اخذ رای در شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۸۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 01 June 2021

فرزاد الماسی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:تمام تلاش ما برای شرکت در انتخابات این است که بتوانیم فضای رقابتی سالم ،با شور و نشاطی خاص ایجاد کنیم.

وی خاطر نشان کرد: شرایط کرونا در استان به ثبات رسید ولی در چند روز گذشته ما چند نفری افزایش داشتیم،و نظارت ها را تشدید کردیم، تلاش بر این بود که ثبات ما حفظ و روند مجدد کاهش تا رنگ استان زرد شود، اما در حال حاضر در وضعیت نارنجی هستیم.

فرماندار کنگاور افزود: در حال حاضر ۲۲ نفر بستری داریم که در روزهای گذشته به ۲۶ نفر رسید.

الماسی تصریح کرد: فرایند واکسیناسیون با سرعت و روند خوبی در حال انجام است، از طرفی دیگر علاوه بر ۷مرکزی که داشتیم ۲ مرکز تجمیعی با ظرفیت واکسیناسیون همزمان ۲٠ نفر که در هر کدام ۱٠نفر دارند کار می کنند راه اندازی و پیگیری های لازم انجام شد و امیدواریم مرکز خودرویی هم داشته باشیم و بتوانیم در بحث واکسیناسیون با سرعت و روند قابل قبولی پیش رویم.

وی اظهار کرد: ما این آمادگی را داریم که در آینده در صورت توزیع واکسن بیشتر آنها را تزریق کنیم.

الماسی در خصوص انتخابات خاطر نشان کرد: در سنوات گذشته ۷۶ صندوق داشتیم و الان باتوجه به مصوبات ستاد کرونا و رعایت پروتکل ها ۲ شعبه را که بالای ۱هزار نفر رای داشتند در کنار انها شعبه ی جدیدی را راه اندازی کردیم که باعث شد شعب اخذ رای ما از ۷۶ به ۷۸  برسد که ۴٠ صندوق ثابت شهری در کنگاور ،۲ صندوق سیار شهری در کنگاور ،۳ صندوق ثابت شهری در گودین و ۳۳صندوق روستایی داریم که ۶ صندوق ثابت روستایی و ۲۷ صندوق سیار روستایی که در مجموع ۷۸ صندوق اخذ رای برای جمع اوری آرای مردم تدارک دیده شده است.

وی افزود:تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم فضای رقابتی با شور و نشاطی ایجاد کنیم،در این راستا جلسه ای با اصحاب رسانه شهرستان برگزار شد و آنها را به یاری طلبیدیم که کمک حال ما باشند و بتوانند فضای رقابتی ایجاد کنند.

الماسی ابراز کرد:تلاش ما در راستای برگزاری انتخابات پرشور ، نشاط با حضور حداکثری ، با حفظ بی طرفی و صیانت از ارای مردم و انتخاباتی قانونمند و به دور از هرگونه حاشیه و مشکلی است.

وی در پایان گفت: از مردم میخواهیم که پای صندوق های رای حاضر شوند و مطمئنا حضور حداکثری آنها می تواند پشتوانه ی خوبی برای نظام و انقلاب باشد و مطمئن باشند رئیس جمهوری که با حداکثر آرای مردم و رای بالای راهی شود می تواند بهتر برنامه ها را اجرایی کند .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار