امام جمعه خرم اباد:
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: انتخابات وسیع و گسترده همراه با مشارکت حداکثری، سرافرازی، عزت و سربلندی ملت مقاوم و مجاهد ایران اسلامی را در پی خواهد داشت و مردم نارضایتی خود از برخی از سوء مدیریت ها و بی تدبیری ها را با حضور پای صندوق های رای اعلام کنند تا آینده ی روشنی را برای کشور رقم بزنیم.
کد خبر: ۹۷۱۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۰ 16 June 2021

به گزارش تابناک لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی امروز در مراسم جشن خانوادگی شهرستان دورود ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت: ارزش و حرمت مادر از آنچنان مقام والایی برخوردار است که بهشت زیر پای مادران است و این مشروط به رعایت فضیلت ها، عفاف و حجاب و حیا می باشد و استان لرستان هم  به استان متدینان و انقلابیان مشهور است.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام که می فرمایند: هر خانه ای که دختری در آن خانه زندگی کند، خداوند دوازده برکت و رحمت بر آن خانه نازل می کند، گفت: ارزش دختران و مادران در خانواده  به حدی است که بهشت زیر پای مادران است.
 
وی به اشاره به اینکه شهرستان دورود متشکل از طوایف و عشایر مختلف است و تا به امروز  زندگی مسالمت آمیزی در کنار یکدیگر  در همه ی حوادث و رویداد های ۴۲ سال گذشته سپری نموده اند، گفت: ما امروز در مقطع حساسی قرار  داشته و امروز یک انتخابات شرنوشت ساز پیش روی خود داریم و انتخابات، مردم و اسلام سه مولفه ای هستند که در طول عمر جمهوری اسلامی در کنار یکدیگر بوده اند و تشکیل جمهوری اسلامی همواره با انتخابات بوده است و تداوم آن هم با انتخابات است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: امروزه ما شاهد فاصله بین مردم و نظام و حکومت در سوریه، عراق، لبنان، فلسطین، لیبی هستیم که این فاصله را دشمنان پر کرده اند.
 اگر روزی مردم ایران  از نظام فاصله بگیرند، این فاصله را دشمنان پر خواهند کرد و نهایتا وقتی که جوانان و نوجوانان فاصله گرفتند دشمنان و منافقین به سمت برنامه های خود رفته.

امام جمعه خرم اباد در پایان سخنان خود اظهار داشت: ان شاء الله در این ایام، انتخاباتی وسیع و گسترده همراه با مشارکت حداکثری انجام بگیرد که سرافرازی، عزت و سربلندی ملت مقاوم و مجاهد ایران اسلامی را در پی داشته باشد. و نارضایتی خود  از برخی از سوء مدیریت ها و بی تدبیری ها را با حضور پای صندوق های رای اعلام کنیم تا اینده ی روشنی را برای کشور رقم بزنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار