امام جمعه پاوه گفت: علی­رغم همه فشارها و تبلیغات منفی دشمن و مشکلات فراوان، مردم در برهه حساس کنونی یک­بار دیگر با حضور پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد بزرگی خود را نشان داده و برادری خود را به مسوولان ثابت کردند.
کد خبر: ۹۷۲۶۶۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲ 21 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، ماموستا ملا قادری روز یکشنبه با قدردانی از حضور مردم در انتخابات جمعه گذشته افزود: در این دوره از انتخابات، بی سابقه ترین بمباران تبلیغاتی را از دشمنان شاهد بودیم اما آفرین بر مردم ایران که در این برهه زمانی حساس، ایستادگی و مقاومت کردند.

وی تاکید کرد: در تمام اخبار، پیام ها و مطالبی که در مدت اخیر منتشر می‌شد همواره بر این مطلب تاکید داشتیم که علیرغم مشکلات فراوان در جامعه، مردم در انتخابات شرکت کنند و به حرف معاندین و مخالفین گوش ندهند چون باید مصالح داخلی و امنیت کشور را مورد توجه قرار دهیم.

امام جمعه پاوه اظهار داشت: در مناطق اهل سنت و کُردنشین غرب کشور، مشکلات و تبلیغات مسموم زیادی وجود داشت اما مردم به خوبی در صحنه انتخابات حاضر شدند.

ماموستا قادری با قدردانی از حضور آگاهانه مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، اضافه کرد: نتیجه حضور و انتخابات بسیار خوب است و رییس جمهور منتخب آرای قابل توجهی را از آن خود کرد.

امام جمعه پاوه: مردم برادری خود را در انتخابات به مسوولان ثابت کردند

وی ضمن تبریک به حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی به عنوان رییس جمهور منتخب و همچنین اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا ادامه داد: امیدواریم منتخبین ملت بویژه ریاست جمهور، بتوانند به خوبی به مردم خدمت کنند و برای حل مشکلات شان گام‌هایی بردارند تا بخشی از این مشکلات کم شود.

امام جمعه پاوه گفت: زمانی می‌توانیم پاسخگوی مردم و قدردان وفاداری آنها باشیم که منتخبین مردم خدمات خوبی ارائه و صادقانه خدمت کنند.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار