معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گیلانغرب از اعمال محدودیت‌های کرونایی در گیلانغرب با توجه به وضعیت قرمز آن خبر داد.
کد خبر: ۹۷۵۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱ 04 July 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، حمیدرضا بابایی امروز در جمع اصحاب رسانه درخصوص وضعیت گیلانغرب که به عنوان اولین شهرستان کرمانشاه از ۱۲ تیرماه وارد وضعیت قرمز شد، اظهار داشت: براساس گزارشات کارشناسان بهداشت همجواری شهرستان با استان ایلام و شروع پیک پنجم در کشور از دلایل به وجود آمدن این وضعیت قرمز حال حاضر برای گیلانغرب است.

وی ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی‌های شرایط قرمز کرونایی جلسه مدیریت کرونا تشکیل شد و تشدید محدودیت‌ها در پنج بخش فعالیت کارکنان بخش‌های تجاری، بازرگانی، خدماتی، آموزشی و بخش‌های فرهنگی و آموزشی و ترددها مجبور به اعمال آن شدیم.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گیلانغرب در خصوص اعمال محدودیت‌ها، تصریح کرد: مدارس، دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌ها به طور کامل تعطیل و در حوزه فرهنگی- اجتماعی هم نماز جمعه و یومیه مساجد و مراسمات مذهبی تعطیل شدند.

وی از ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی به شهرستان خبر داد و گفت: فعالیت کارکنان و دستگاه‌های اجرایی به جزء نیروهای مسلح به یک‌سوم کاهش یافته و فعالیت تجاری، خدماتی و بازگانی مشاغل گروه ۲ و سه به مدت دو هفته تعطیل است.

بابایی از مردم شهرستان درخواست همکاری لازم را داشت و افزود: همچنان رعایت پروتکل‌بهداشتی استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و عدم برگزاری مجالس عروسی و عزا توصیه می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار