استاندار کرمانشاه گفت: در همه‌گیری کرونا مجموعه سلامت استان با از جان گذشتگی و فداکاری وصف‌ناپذیر عملکرد قابل قبولی داشتند که مورد تایید ستاد ملی کرونا نیز بود و بار‌ها مورد تقدیر قرار گرفتند. ب
کد خبر: ۹۷۶۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳ 08 July 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازروابط عمومی استانداری کرمانشاه، «هوشنگ بازوند» چهارشنبه شب در نشست هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: برای بنده باعث افتخار و خوشحالی است که برای عرض خداقوت خدمت تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی رسیده ام.

وی اضافه کرد: من در استان‌های مختلف کشور به واسطه شغلم با دانشگاه‌های علوم پزشکی بسیاری از نزدیک کار کرده ام، اما بدون اغراق در هیچ استانی همانند تیم عملگرا، کارآمد، مردمی، متواضع و نجیب دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ندیده ام.

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: در چند سال اخیر در کرمانشاه بحران‌های متعددی را با تلاش پشت سرگذاشتیم که نشان از همدلی و مدیریت مطلوب بخصوص در حوزه بهداشت و درمان دارد.

وی تاکید کرد: در این بحران‌ها همواره دانشگاه در خط مقدم بوده؛ بخصوص اقدام بی‌نظیر دانشگاه در زلزله هرگز فراموش نمی‌شود که با ایثار، فداکاری و عملکرد جهادی به ثبت رسید.

بازوند اضافه کرد: در بحران‌ها بروز حواشی، موجب ایجاد چالش‌های بزرگی می‌شود، اما به واسطه مدیریت و اقدامات به موقع و آینده نگر مجموعه دانشگاه، هیچ‌گاه چنین اتفاقی رخ نداد.

وی در پایان عنوان کرد: تیم مدیریتی دانشگاه به اندازه‌ای کارامد، قوی، لایق و هماهنگ است که معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از میان معاونین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه انتخاب و منصوب شد.

به گزارش ایرنا، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هشت دانشکده دانشکده‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری و مامایی، بهداشت، تغذیه، پیراپزشکی و دانشکده پرستاری سنقر و کلیایی دارد.

۸۵ رشته تحصیلی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مقاطع مختلف دایر است که از این تعداد ۱۴ رشته در مقطع PHD (دکترای تخصصی) است و ۲۰ رشته در دستیاری تخصصی، سه رشته دکترای عمومی (پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی)، ۲۵ رشته کارشناسی ارشد، ۲۲ رشته کارشناسی و ۲ رشته کاردانی است.

این دانشگاه همچنین ۴۵۳ عضو هیأت علمی دارد.

۱۱۶ دانشجوی خارجی نیز در رشته‌های دکترای عمومی پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

براساس آمار‌ها سالانه بیش از ۸۰۰ مقاله در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تولید و منتشر می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار