مدیر آموزش و پرورش ورامین گفت: بیش از ۹۰ درصد فرهنگیان شهرستان ورامین علیه کرونا واکسینه شدند و دُز اول واکسن را دریافت کردند.
کد خبر: ۹۸۹۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶ 28 August 2021

به گزارش «تابناک تهران»، امیر محمدی روز شنبه در این باره گفت: از زمان آغاز اجرای طرح سراسری واکسیناسیون فرهنگیان کشور تا کنون، بیش از ۳ هزار و ۱۰۰ نفر از فرهنگیان معادل ۹۰ درصد از این قشر علیه ویروس کووید-۱۹ واکسینه شده و دُز اول را دریافت کردند.

وی افزود: این افراد شامل معلمان رسمی، نیروهای حق التدریس، بازنشستگان دارای حق‌التدریس، سربازمعلمان و نیروهای اداری می‌باشند که بر اساس زمان‌بندی اعلام شده به مرکز تجمیعی واکسیناسیون واقع در سالن ورزشی شهید رجایی مراجعه کردند و دُز اول واکسن را دریافت کردند.

وی گفت: برخی از فرهنگیان ورامین نیز پیش از این به دلیل شرکت در برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد و برخی نیز به دلیل شرایط سنی، واکسن کرونا را دریافت کرده بودند.

محمدی با اشاره به اینکه مرحله دوم واکسیناسیون فرهنگیان از دهم شهریور ماه آغاز می‌شود، افزود: تمامی فرهنگیانی که که مرحله نخست واکسن را دریافت کردند، می‌توانند پس از اعلام آغاز واکسیناسیون، با در دست داشتن کارت واکسیناسیون و کارت ملی به مراکز واکسیناسیون مراجعه و مرحله دوم واکسن را دریافت کنند.

بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ فرهنگی در شهرستان ورامین مشغول به فعالیت می‌باشند.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تاکنون ۱۷ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۴۸۳ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۷ میلیون و ۲۴۸ هزار و ۹۱۸ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۲۵ میلیون و ۱۱۵ هزار و ۴۰۱ دُز رسید.

افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار