مقام عالی دولت در خراسان شمالی مطرح کرد:

تحقق بیش از ۶۵ درصدی تفاهم نامه های امضایی با مسئولان کشوری

استاندار خراسان شمالی گفت: تفاهم‌نامه های امضا شده با مسئولان در سه سال اخیر بیش از ۶۵ درصد تحقق یافته است.
کد خبر: ۱۰۰۰۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰ 10 October 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی محمد علی شجاعی با اعلام این خبر گفت: ۳۶ تفاهم نامه در سه سال اخیر با مسئولان کشوری در حاشیه سفر آنان به استان برای رفع نداشته های استان،پرهیز از سفرهای تشریفاتی و با استفاده از اعتبارات بیشتر ملی، امضا شد که با پیگیری ها و تلاش مدیران استانی، تاکنون ۶۵/۵ درصد این تفاهم نامه ها اجرایی شده است .

شجاعی افزود: میزان اعتبار این تفاهم نامه ها ۳۹۸۷۷۷میلیارد ریال و ۹۸۸میلیو دلار و ۱۰۴ میلیون یورو و ۹۱ میلیون درهم می باشد که ۱۵ تفاهم نامه صد در صد اجرایی شده است.

نماینده عالی دولت خاطر نشان کرد:برخی تفاهم نامه ها دارای بازه زمانی دو تا سه ساله می باشد که با پیگیری مدیران استانی و تخصیص بموقع اعتبارات تحقق کامل می یابد.

شجاعی افزود: این تفاهم نامه ها در حوزه های اقتصادی،سیاسی و امنیتی،عمرانی،توسعه مدیریت و منابع و بانوان با مسئولان کشوری در سفر آنها به استان امضا شده است و بهره مندی تمامی شهرستانهای استان در این تفاهم نامه ها دیده شده است.

وی عدم تخصیص اعتبارات را علت سرعت کند اجرایی شدن برخی تفاهم نامه ها ذکر کرد و افزود: با هم افزایی بین اجزای حاکمیت در استان تلاش شده است تا ضمن تخصیص اعتبارات استانی، پیگیری برای تحقق سهم سازمانهای کشوری نیز صورت بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار