برگزاری بیش از ۲ هزار برنامه همزمان با هفته معلم در استان مرکزی

 مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی از برگزاری بیش از ۲ هزار برنامه همزمان با هفته معلم در استان خبرداد.
کد خبر: ۱۱۰۲۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷ 29 April 2023

 


به گزارش تابناک مرکزی،احمدرضا نوازنی در جمع خبرنگاران افزود: آیین تجیل از معلمان نمونه شهرستانی و پیشکسوتان در مرکز استان، مناطق پانزده‌گانه آموزش و پرورش، مدارس آموزش و پرورش و گلباران شهدا از جمله برنامه‌هایی است که همزمان با هفته معلم برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه نقل و انتقال فرهنگیان این استان سال گذشته نسبت به سال قبل از آن، سه برابر افزایش یافته است یادآورشد: فرهنگیان استان مرکزی برای انتقال از یک منطقه به منطقه دیگر ابتدا باید در سامانه نقل و انتقالات ثبت نام کنند و سپس فرآیند انتقال آنان انجام شود.
وی ادامه داد: فرهنگیان با ازدواج و فرزند آوری می توانند بر اساس قانون حمایت از جوانی جمعیت از این ظرفیت استفاده کرده و منطقه مورد نظر خود منتقل شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی، نقل و انتقال فرهنگیان در استان را در راستای کاهش مشکلات، خطرات جاده‌ای و افزایش بهره‌وری معلمان عنوان کرد و گفت: این استان سال گذشته در بین تمام استان‌های کشور، بیشترین نقل و انتقال فرهنگیان را به خود اختصاص داد.
نوازنی با اشاره به اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان در استان مرکزی و کشور اضافه کرد: اجرای این طرح از سال ۹۰ در دستور کار دولت‌ها قرار داشت اما در دولت سیزدهم اجرایی شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار کرد: طرح رتبه‌بندی معلمان باید در مدت سه سال اجرا می‌شد که به صورت فشرده در مدت سه تا چهار ماه اجرایی شد و در این طرح علاوه بر معیشت، در افزایش جایگاه علمی معلمان نیز نقش مهمی داشت.
نوازنی ادامه داد: فرهنگیان استان مرکزی تا یازدهم اردیبهشت ماه فرصت دارند نسبت به رتبه خود اعتراض کنند و مدارک خود را در سامانه، بارگذاری کنند.
وی خاطرنشان کرد: امکان رسیدگی به اعتراض معلمان در زمینه برخی رتبه‌های اشتباه وجود دارد و یا اینکه رتبه برخی از افراد که نتوانسته‌اند مدارک خود را بارگذاری کنند، افزایش یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار