خبرنگاران با روشنگری در مقابل جنگ شناختی دشمن ایستادگی کنند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت:در جنگ روایت‌ها لحظه‌ها تعیین کننده‌اند و به عنوان یک خبرنگار تراز انقلاب و متعهد باید به وظیفه خود عمل کنیم.
کد خبر: ۱۱۱۹۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳ 10 August 2023

به گزارش تابناک مرکزی؛بهنام نظری در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت:زحمات خبرنگاران همسنگ رزمندگانی است در دفاع از ناموس و تمامیت ارضی در میدان جنگ سخت و در خط مقدم جان خود را کف دست گذاشته بودند و اگر نبودند خبرنگاران، تصاویر زیبایی که در امروز مشاهده می‌کنیم نبود و این رسالت مهم همچنان ادامه دارد.

وی افزود:گر امروز توپ و تانکی وجود ندارد اما پروپاگاندای رسانه‌ای و شبیخون فرهنگی دشمن کار را سخت‌تر وظیفه‌ را سنگین‌تر کرده است.

نظری با بیان اینکه اگر امروز توپ و تانکی وجود ندارد اما پروپاگاندای رسانه‌ای و شبیخون فرهنگی دشمن کار را سخت‌تر و وظیفه‌ را سنگین‌تر کرده است ،گفت:مروز قدم های آلوده به نفاق و فتنه در فضای مجازی اذهان را در عرصه جنگ ترکیبی در می نوردد و اینجا خبرنگان سربازان خط مقدم جبهه جهاد تبیین هستند که باید با روشنگری در مقابل جنگ شناختی دشمن ایستادگی کنند.

ایشان نیز در ادامه افزود:در جنگ روایت‌ها لحظه‌ها تعیین کننده‌اند و به عنوان یک خبرنگار تراز انقلاب و متعهد باید به وظیفه خود عمل کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استان همچنین گفت:در اغتشاشات سال گذشته روزانه بالغ بر ۵۰ هزار دروغ از سوی رسانه های معاند منتشر می‌شد و برای خنثی سازی این توطئه دشمن مجموعه اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی استان در کنار رسانه‌ها خواهند بود و در این عرصه چشم امید ما به خبرنگاران است.


در استان مرکزی سابقه و روحیه انقلابی در همه اقشار وجود دارد و مفتخرم که بسیاری از شهدای رسانه هم متعلق به این استان هستند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار