معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی :

بازرسی از یک‌هزار و ۶۰۶ داروخانه‌ در استان مرکزی

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک از بازرسی یک‌هزار و ۶۰۶ مورد بازرسی در سال جاری از داروخانه‌ها، مراکز و واحدهای عرضه کالاهای سلامت محور استان مرکزی خبرداد.
کد خبر: ۱۱۴۴۵۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰ 21 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی،دکتر عباس علیمرادیان  گفت:در بازرسی‌های انجام شده، ۱۶ عطاری و یک داروخانه مهر و موم شد که ارزش داروهای مخدر کشف شده بیش از یک میلیارد ریال برآورد می‌شود.

وی افزود:این بازدیدها از مراکز عرضه کالاهای سلامت محور از جمله داروخانه‌ها، واحدهای تولید و بسته‌بندی مواد غذایی، آشامیدنی، عطاری‌ها، مراکز عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی، فروشگاه‌های تجهیزات پزشکی و باشگاه‌های بدن‌سازی انجام شد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: در این بازرسی‌ها که توسط کارشناسان غذا و دارو مجموعه سلامت استان مرکزی انجام شده ، به تفکیک ۶۵۰ مورد بازرسی از داروخانه‌ها، ۱۶۰ مورد بازرسی از عطاری‌ها، ۶۱ مورد بازرسی از باشگاه‌های ورزشی، ۵۶۵ بازرسی از واحدهای تولیدی موادغذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و ۱۷۰ مورد بازرسی از مراکز عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی است.

دکتر علیمرادیان همچنین افزود: مردم می‌توانند شکایات خود را به صورت همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۵ با شماره تلفن ۱۹۰ و در ساعات عصر با شماره تلفن همراه ۰۹۱۸۸۹۳۹۳۹۵ با کارشناسان دارویی در میان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار