مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام:

آمادگی شرکت توزیع برق برای برگزاری انتخابات در ایلام

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام از آمادگی کامل این شرکت در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۶۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵ 29 February 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ ولی الله ناصری با اشاره به فرا رسیدن ایام انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به منظور برگزار هرچه باشکوه تر انتخابات و خدمات‌رسانی مطلوب به مردم، تمامی همکاران شرکت توزیع نیروی برق ایلام با تمام توان در حالت آماده باش هستند.

وی افزود: بدون شک یکی از اصلی‌ترین میدان‌های حضور مردم برای نقش‌آفرینی طی سال‌های پس از انقلاب انتخابات بوده که مردم با حضور قدرتمند و باشکوه در آن اثبات کرده‌اند که این نظام مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است و از این رو مراجعه به رای ملت، در محوری ترین موضوعات مرتبط با نظام و حاکمیت، یک آرمان و پشتوانه ای برای خدمت صادقانه فرزندان ملت تلقی می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام  بیان کرد: به منظور تامین برق پایدار شعبات اخذ رای همکاران این شرکت ضمن تعامل با سایر سازمان‌ها و ارگان‌ها، همچون دوره‌های گذشته انتخابات، تمهیدات لازم برای ایجاد زمینه و زیر ساخت‌های لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر و پر شور‌تر انتخابات انجام خواهد شد.

ناصری ادامه داد: این شرکت آمادگی مناسبی برای برگزاری انتخابات دارد و در زمینه تامین لوازم و آمادگی نیروی انسانی برای پیشگیری و مقابله با حوادث احتمالی توجه ویژه صورت می گیرد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار