انتصاب سرپریت جدید امور آب و فاضلاب شهرستان بدره

طی حکمی از سوی مدیرعامل آبفای استان ایلام، قدرت اله فهیمی به عنوان سرپرست جدید امور آبفای شهرستان بدره منصوب شد و از خدمات ابراهیم ولی پور سرپرست قبلی این امور تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: ۱۱۸۴۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰ 12 September 2024

به گزارش  تابناک ایلام؛ مراسم تودیع و معارفه مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بدره با حضور قائم مقام شرکت ،فرماندار بدره و همکاران امور آبفای این شهرستان در محل فرماندارى برگزار شد. 

قائم مقام آبفای استان بیان داشت : با توجه به محدودیت منابع آب، تلاش های شبانه روزی توسط همکاران انجام می شود تا با توجه به محدودیت های اعتباری بتوانیم ، رضایت مردم را جلب نماییم.

وى اظهار کرد باتوجه به درامد وهزینه اى بودن شرکت از همه همکاران ابفا بدره خواست تا با جدیت در جهت وصول مطالبات معوق نزد مشترکین در راستاى پیشرفت اهداف عالیه شرکت تلاش مضاعف نمایند.
محمدرضایى ضمن قدردانی از زحمات ابراهیم ولی پور در دوره مدیریتش، ابراز امیدواری نمود که قدرت اله فهیمی با برنامه ریزى مدون در جهت برون رفت از وضع موجود در انجام امورات محوله موفق باشند

وی در پایان ضمن تقدیر وتشکر از  همراهى و مساعدتهاى جناب دکتر علیزاده فرماندار محترم خواستار توجه ویژه  در تخصیص و تصویب اعتبارت طرحهای عمرانی شرکت اب وفاضلاب  برای تکمیل پروژه های آبرسانی در این شهرستان شد.

در ادامه این جلسه فرماندار بدره ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده آبفا در این شهرستان از زحمات ابراهیم ولی پور سرپرست قبلى تقدیر و برای قدرت اله فهیمی سرپرست جدید امور ابفای بدره آرزوى توفیق نمود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار