امام جمعه بجنورد:

حجاب استحکام بنیان خانواده و تکریم مقام زن را درپی دارد

خراسان شمالی-«تابناک»- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: توجه و توصیه‌های دین درباره لزوم رعایت حدودات شرعی در موضوع حجاب و پوشش برای حفظ و استحکام بنیان خانواده و تکریم مقام زن است.
کد خبر: ۱۱۸۵۱۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰ 20 September 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به موضوع حجاب در جامعه اظهار کرد: درباره اصل حجاب، حدود آن، نوع ورود به فضاهای عمومی، نحوه سخن گفتن و کیفیت پوشش در آیات مختلف به آن اشاره شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه به لزوم توجه به توصیه های دین پیرامون حجاب تاکید کرد و گفت: توجه و توصیه‌های دین درباره لزوم رعایت حدودات شرعی در موضوع حجاب و پوشش برای حفظ و استحکام بنیان خانواده و تکریم مقام زن است.

حجت‌الاسلام نوری با اشاره به هفته وقف اظهار کرد: وقف تنها راه برای انسان برای بهره بردن از ثواب اعمال پس از مرگ است و همه ما باید مبلغ این حرکت پسندیده باشیم.

امام جمعه بجنورد در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز استان، گفت: دانش‌آموزان امانت گران‌بهایی نزد کادر آموزش و پرورش است و برای تربیت، آموزش و تعالی آن‌ها باید برنامه‌ریزی مدون داشته باشند.

وی در ادامه هفته دفاع مقدس را میدان حضور با اخلاص و همگانی اقشار مختلف در صحنه مقابله با دشمن عنوان کرد و افزود: دستاورد دفاع مقدس خودباوری، حفظ تمامیت ارضی، احیای فرهنگ والای ایستادگی در برابر ظالم و… است.

امام جمعه بجنورد با اشاره به میلاد پیامبر اکرم (ص) بیان کرد: وحدت یک اصل دینی، قانونی و سفارش شده توسط دین است که همه ما باید در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

امام جمعه بجنورد در پایان به جنایت رژیم منحوس صهیونیستی در لبنان اشاره کرد و گفت: انفجار پیجرها در لبنان از سوی رژیم صهیونیستی یک جنایت بزرگ جنگی است زیرا این وسیله ارتباطی در نزد افراد و اقشار مختلف جامعه بود و این اعمال وحشیانه توسط صهیونیست‌های خبیث در جهان نشان از عمق خباثت آنها دارد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار