عضو شورای شهر ارومیه:

افراد فاقد شناسنامه به فرمانداری ارومیه مراجعه کنند

گروه استان‌ها- عضو شورای شهر ارومیه گفت: افرادی که به هر دلیل والدین آنها اقدام به گرفتن شناسنامه نکرده و امروز از بی‌هویتی رنج می‌برند به فرمانداری‌ها مراجعه کنند.
کد خبر: ۱۱۸۵۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲ 25 September 2024

مرتضی منافی عضور شورای شهر ارومیه

مرتضی منافی در گفتگو با خبرنگار «تابناک» در ارومیه با اشاره به مشکلات زیادی که افراد فاقد شناسنامه و هویت با آن مواجه‌اند اظهار داشت: چنین افرادی در فضای شهر کم نیستند، با مشکلات زیادی از جمله عدم دریافت خدمات آموزشی و درمانی مواجه هستند.

وی افزود: مداخله فرمانداری‌ها و استانداری را در حل مشکل این افراد ضروری خواند و اشخاصی که به هر دلیلی فاقد شناسنامه و هویت مشخص هستند هر چه سریع‌تر به فرمانداری‌ها مراجعه کنند تا بتوان اقدامات لازم را جهت حل مشکل آنان به عمل آورد.

منافی گفت: داشتن حقوق شهروندی و استفاده از خدمات دولتی را حق همه افراد است و افرادی که شناسنامه ندارند خود یا والدین‌شان مقصر هستند که برای گرفتن شناسنامه و دریافت کدملی اقدام نکرده‌اند.

عضو شورای شهر ارومیه خاطر نشان کرد: با این وجود ما به عنوان یک انسان و شهروند موظف هستیم در صورت گرفتاری‌ها و امدادطلبی این عزیزان کمک‌ها و خدمات لازم را در صورت مراجعه به فرمانداری‌ها یا دیگر نهاد‌های متولی قانونی ارائه دهیم.

انتهای پیام/گ

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار