دستگیری عاملین اصلی تهیه مواد مخدر در استان مرکزی

تابناک : فرمانده انتظامي استان مركزي از كشف 75 كيلو گرم ترياك و انهدام باند تهيه و توزيع مواد مخدر در استان خبر داد.
کد خبر: ۶۶۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱ 26 July 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی به نقل از پلیس سردار عزيزاله ملكي فرمانده انتظامي استان مركزي گفت: در پي اقدامات گسترده اطلاعاتي پليس در سطح استان مركزي و پيگيري هاي شبانه روزي ماموران مبارزه با مواد مخدر استان از فعاليت باندي در زمينه تهيه و توزيع مواد افيوني در سطح اراك مطلع شدند.

وي افزود: روز گذشته عامل اصلي تهيه مواد مخدر پس از تهيه مقاديري ترياك از شهرهاي جنوبي كشور با همدستي دو مواد فروش به هنگام وارد كردن محموله ترياك به اراك شناسايي و دستگير شدند.

اين مقام ارشد انتظامي استان با اشاره به اينكه متهمان به وسيله سه دستگاه خودرو ايسوزو ، وانت و سواري پژو پارس قصد منحرف كردن ماموران را داشتند، اضافه كرد: با هوشياري پليس هر سه اتومبيل متوقف شد و 36 كيلو گرم ترياک از خودرو هاي توقيفي كشف شد و متهمان با تشكيل پرونده به مرجع قضايي معرفي شدند.

سردار ملكي در ادامه به كشف 39 كيلو گرم ترياك در دليجان نيز اشاره كرد و افزود: اين مواد نيز روز گذشته با تلاش ماموران انتظامي شهرستان دليجان با همكاري ماموران مبارزه با مواد مخدر استان از يك دستگاه كاميون حامل چسب چوب صنعتي كشف شد.

فرمانده انتظامي استان مركزي در پايان خاطر نشان كرد : راننده كاميون در اين رابطه دستگير و پس از تشكيل پرونده به مرجع قضايي اعزام شد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار