جشنواره بیست و پنجم در راستای ایده سال تحصیلی پیوسته اجرا شد

تابناک: مدیرکل برنامه ریزی و نظارت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان گفت: بیست و پنجمین جشنواره فرهنگی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور همچون سایر برنامه ها و جشنواره های معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه در راستای ایده سال تحصیلی پیوسته در 2 بخش برادران و خواهران هر کدام به مدت 3 روز در پردیس شهید باهنر اراک اجرا شده است.
کد خبر: ۹۲۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴ 11 September 2015

به گزارش تابناک مرکزی دکتر اسد حجازی مدیرکل برنامه ریزی و نظارت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان در جریان برگزاری بیست و پنجمین جشنواره فرهنگی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور در بخش خواهران، گفت: یکی از مزیت های عمده این جشنواره نسبت به جشنواره های سال های گذشته، تنوع و گستردگی رشته های ارائه شده برای رقابت میان دانشجو معلمان می باشد.

وی ادامه داد: در فرایند برگزاری این جشنواره از اساتید صاحب نظر و پیشکسوت کشور به منظور داوری در زمینه رقابت های علمی، ادبی و هنری و معرفی آثار برگزیده، استفاده بهینه شده است.

مدیرکل برنامه ریزی و نظارت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: در روند برگزاری جشنواره بیست و پنجم، کارگاه های تخصصی به منظور دانش افزایی بیشتر دانشجو معلمان شرکت کننده در این دوره از رقابت های دانشجویی برگزار شده است.

دکتر حجازی تصریح کرد: این جشنواره اهداف متعددی را نیز دنبال نموده که به نظر می رسد مهمترین این اهداف مسئولیت پذیری دانشجو معلمان، تعامل و همفکری در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها، آشنایی با توانمندی ها، مهارت ها و پتانسیل های سایر دانشجو معلمان و ... می باشد.

وی بیان داشت: در این راستای برنامه های اجرا شده، نتایج بررسی های میدانی نشان می هد که فعالیت های اجرایی از قبیل برگزاری کارگاه های تخصصی، بازدیدها، رقابت ها و مسابقات توانسته است اهداف مورد نظر را پوشش دهد.

مدیرکل برنامه ریزی و نظارت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان تأکید کرد: اجرایی شدن بخشی از برنامه ها و فعالیت های بیست و پنجمین جشنواره فرهنگی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور توسط دانشجو معلمان میزبان، یک حرکت و فعالیت ابتکاری است که برای اولین بار در در این سطح وسیع شکل گرفته است.

دکتر حجازی ابراز داشت: خوشبختانه این اعتمادی که مسئولین به دانشجوها کرده اند، نتیجه بسیار مثبتی را در بر داشت و  دانشجو معلمان در حقیقت توانسته اند با درایت و توانمندی ویژه این جشنواره کشوری را به خوبی مدیریت و اجرا کنند و بازوی قدرتمندی برای رؤسای پردیس های میزبان باشند.

وی اضافه کرد: امیدواریم این روند در تمامی فعالیت ها و برنامه های فرهنگی پردیس های سراسر کشور متبلور شود و از آنجا که هدف ما ایجاد آمادگی و توانمندی در دانشجو معلمان برای مدیریت آینده کشور می باشد، به طور قطع این برنامه ها یک زمینه سازی مناسب و کسب تجربه ای مفید برای آنها خواهد بود.

مدیرکل برنامه ریزی و نظارت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان همچنین گفت: همزمان با برگزاری این جشنواره در سایر استان های کشور، طرح ایرانشناسی و ایرانگردی و همچنین اردوی دینی و معرفتی حیات طیبه به صورت استانی و منطقه ای در حال اجرا می باشد که برنامنه ریزی و اجرای این برنامه ها در چارچوب سال تحصیلی پیوسته صورت گرفته است

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار