دو هفته است از تیم داوری متضرر شده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل گفت: عاجزانه از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می‌خواهم که به وضعیت داوری در لیگ دسته یک توجه بیشتری داشته باشند چرا که وضعیت داوری‌ها در لیگ یک به هیچ‌وجه مناسب نیست.
کد خبر: ۹۶۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸ 17 September 2015

محمدعلی ربیعی به دنبال شکست تیم شهرداری اردبیل برابر ایرانجوان بوشهر در شهر بوشهر در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: ما شکست تلخی را دیروز مقابل ایرانجوان بوشهر داشتیم که بخشی از این شکست مربوط به تصمیمات اشتباه داور و صحنه‌های مشکوکی بود که داور به اشتباه آن صحنه‌ها را به ضرر ما گرفت.

وی افزود: در کنار سازمان لیگ و فدراسیون ما از صدا و سیما نیز انتظار داریم تا به احیای برنامه لیگ یک در شبکه ورزش اقدام کند تا داوری‌ها در این برنامه به صورت دقیق مورد کارشناسی و تحلیل قرار گیرد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل با بیان اینکه ما دو هفته پی در پی است که از داوری متضرر شده و با قضاوت‌های تامل ‌برانگیزی روبه‌رو هستیم، گفت: هم اشتباهات داوری در هفته گذشته به ضرر بازیکنان ما تمام شد و هم چندین صحنه اشتباه تصمیم‌گیری داور در بازی دیروز سبب شد تا تیم ایرانجوان بوشهر گل دوم خود را به ثمر برساند.

ربیعی با بیان اینکه در سخت‌ترین شرایط بازی را به ایرانجوان واگذار کردیم، گفت: البته در کنار همه این شرایط خاص به وجود آمده علیه تیم ما، ما یک سفر طولانی را به بوشهر و بازی در هوای گرم تجربه کردیم و انتظار این بود که با توجه به شرایط خاص جوی برخی تمهیدات لازم اندیشیده می‌شد که به هیچ‌وجه این شرایط نیز فراهم نشد.

وی یادآور شد: البته تیم شهرداری اردبیل هفته‌های طولانی را در رقابت با حریفان خود پیش‌رو دارد و به یقین ما بیشترین تمرکزمان را در بازی‌های خانگی و کسب هر سه امتیاز بازی خانگی و در کنار آن کسب امتیاز حداکثری در بازی‌های خارج از خانه را نیز مدنظر قرار دادیم که امیدواریم در بازی هفته آینده با نفت مسجد سلیمان در اردبیل خواهد بود بتواند هر سه امتیاز بازی را کسب کند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل ادامه داد: با این شکست هر چند در جدول تا رده هفتم پایین آمدیم اما امیدواریم در بازی‌های آینده این شکست‌ها را جبران کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، تیم فوتبال شهرداری اردبیل در بازی خارج از خانه خود با نتیجه دو بر یک با ایرانجوان شکست خورد تا در ششمین هفته دومین شکست تلخ خود را آن هم در خارج از خانه بپذیرد و جایگاه این تیم در رده هفتم در جدول رده‌بندی با کسب هشت امتیاز به ثبت رسید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار