معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: مسوولان این استان با برگزاری جلسات مشترک با نمایندگان فرهنگیان، موضوعات و مباحث آنان را به مراجع ذیربط منتقل کرده اند و در حال پیگیری مطالبات فرهنگیان از مجاری قانونی هستند.
کد خبر: ۲۰۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵ 09 April 2015
مسوولان از مجاری قانونی پیگیر مطالبات فرهنگیان هستند
به گزارش تابناک یزد محمدعلی طالبی با اشاره به برگزاری چهار نشست جداگانه با نمایندگان فرهنگیان استان یزد اظهار کرد: دو نشست در سطح استاندار و با حضور نمایندگان فرهنگیان در استانداری یزد و دو نشست دیگر هم در حوزه معاونت سیاسی برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به بحث و تبادل نظر در خصوص مباحث مورد نظر فرهنگیان افزود: نمایندگان فرهنگیان که جمعی از پیشکسوتان فرهنگی و مسولین آموزش و پرورش نیز آنها را همراهی می کردند، مسائل و مشکلات فرهنگیان را مطرح کردند که با تدبیر استاندار خواسته ها به وزیر کشور ارسال و پیشنهاد شد موضوع در هیات وزیران طرح و مورد رسیدگی قرار گیرد.

طالبی، بر توجه مدیریت ارشد استان به زحمات و تلاش های معلمان دلسوز استان تاکید و خاطرنشان کرد: خوشبختانه مسوولان استان همواره با جامعه فرهنگیان تعاملات سازنده و خوبی داشته اند که نمود عینی آن در عنایت ویژه استاندار به مصوبات شورای آموزش و پرورش استان و توجه به بسیاری از درخواست های این نهاد در طول بیش از یکسال گذشته است.

وی با اشاره به نگاه تعاملی و منطقی که در فرهنگیان استان وجود دارد، اظهار امیدواری کرد تا نتایج مطلوبی از پیگیری های استان به دست آید.

این مسوول با اشاره به نامگذاری امسال از طرف مقام معظم رهبری به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی یادآور شد: امیدواریم استان یزد که همواره در کشور، سرآمد و پیشتاز بوده است در تحقق جامع این شعار نیز پیشگام باشد.

جمعی از فرهنگیان استان یزد با تجمع مقابل استانداری خواستار تحقق مطالبات خود از سوی مسوولان شدند، این عده خواهان اجرای قانون هماهنگ پرداخت حقوق و توجه بیشتر به اوضاع معیشتی و رفاهی خود شدند.

استان یک میلیون نفری یزد 18 هزار فرهنگی و 195 هزار دانش آموز دارد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
از معلمان عزیز میخواهیم که پیگیر افزایش ضریب سنواتی معلمان ( ۸۰در صد عضو هیئت علمی دانشگاهها )باشند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار