پرداخت ۴۴ میلیارد تومان به بیماران خاص و صعب العلاج در لرستان

مدیرکل بیمه سلامت لرستان از پرداخت ۴۴ میلیارد تومان به بیماران خاص و صعب العلاج در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۵۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵ 07 May 2024

به گزارش تابناک لرستان، محسن اسدبیگی امروز (۱۸ اردیبهشت‌ماه) به مناسبت روز بیماران خاص و صعب‌العلاج و روز تالاسمی در جمع کارکنان اسناد پزشکی ضمن تقدیر از زحمات همکاران در این طرح اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح صندوق بیماران خاص و صعب العلاج در استان تا به حال ۴۱ میلیارد تومان هزینه درمان که در بخش اسناد بستری ۳۱ میلیارد تومان و در بخش سرپایی مراکز طرف قرارداد ۱۳ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در راستای ارائه خدمات به بیماران خاص و صعب العلاج ۲۶ هزار بیمار نشاندار شده که می‌توانند از خدمات این سازمان بهره‌مند شوند.

مدیر کل بیمه سلامت لرستان تصریح کرد: خوشبختانه استان لرستان در طرح صندوق بیماران خاص و صعب العلاج در شناسایی بیمار و پرداخت هزینه درمان پیشتاز است.

اسدبیگی با بیان این که خوشبختانه این صندوق طی دو سال گذشته ارتقا و قوام یافته و پایدار شده است، گفت: رشد مناسب اعتبارات طی این دو سال نشان از همت دولت و وزارت بهداشت برای گسترش چتر حمایتی از بیماران خاص است.

وی بیان کرد: سرشماره ۱۶۶۶ برای اطلاع مردم از بیماری‌های خاص و خدمات صندوق حمایت از بیماران خاص است که مردم می‌توانند برای اطلاع از پوشش بیمه‌ای این صندوق با آن تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار