موافقت قطعی وزارت بهداشت با تأسیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز

درپی كسب موافقت قطعي و اخذ مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي براي پذيرش 30 نفر دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، این وزارتخانه با تأسیس دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه نیز موافقت قطعی به‌عمل آورد.
کد خبر: ۱۲۷۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳ 11 November 2015
به گزارش تابناک تبریز، احمد علیزاده نیز طی حکمی از سوی سیدجواد انگجی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان به عنوان سرپرست دانشکده دندانپزشکی واحد تبریز منصوب شد.

علیزاده دارای دکتری دندانپزشکی(DDS) در رشته دندانپزشکی بوده و با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای اولین بار در ایران تحقیق و پژوهش علمی مبسوطی را در زمینه طرح فلوراید تراپی در پیشگیری از بیماری‌های دهان و دندان ارائه کرده وبه نتایج درخشانی دست یافتند که باعث کاهش 40 درصدی پوسیدگی دندان شده است.

وی پیش از این عضوگروه تحقیق بیماری‌های دهان و دندان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مدرس و مربی دانشکده دندانپزشکی و دانشکده بهداشت و تغذیه تبریز بوده و در دانشگاه علوم پزشکی تبریزبه عنوان استاد دانشجویان شاهد با این دانشگاه همکاری داشته و نیز عضو شورای آموزش وپرورش تبریز می باشد.

طبق گزارش، دانشكده دندانپزشكي دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز باپذيرش 30 دانشجو در رشته دكتري دندانپزشكي از مهرماه سال جاري كار خود را آغاز کرده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار