سعیدی در تذکر به سرافراز:

بوی گند از دهان کسانی می‌آید که با توهین به قومیت‌ها و ملیت ها به دنبال تکمیل پازل دشمن هستند

سعیدی در تذکری به سرافراز افزود: بوی گند از دهان کسانی می‌آید که با توهین به قومیت‌ها و ملیت ها به دنبال تکمیل پازل دشمن هستند و در جهت دامن زدن و شدید اختلافات قومیتی یقین بدانید موضوع مهم و اساسی است لذا وزیر اطلاعات نسبت به شناسایی عوامل پشت پرده این موضوع و اهانت به غیرت مردم آذربایجان اقدام جدی نمایند.
کد خبر: ۱۳۳۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷ 23 November 2015
به گزارش تابناک تبریز از خانه ملت ، محمداسماعیل سعیدی در نشست علنی (یکشنبه یکم آذر ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج و اینکه بسیج شجره طیبه و درخت تناوری است که امروز خار چشم دشمنان انقلاب، آمریکا و اسرائیل و مایه امیدواری و آرامش برای دوستان کشور است، گفت: تنها راه نجات اقتصاد کشور در این مقطع کنونی الگو قرار دادن سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی و برنامه‌ریزی و عمل بر مبنای آن بوده و است، لذا برای ورود به سیاست‌های ابلاغی رهبری در اقتصادمقاومتی نیاز به درک صحیح از شرایط کشور و پرهیز از القای نسخه های غرب زدگان و بدخواهان به ملت و کشور است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، افزود: تکیه بر منابع عظیم داخل و استفاده از ظرفیت های موجود، داشتن دغدغه حل مشکل و درک درد دردمندان و پا برهنگان لازمه اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است، امروزه داشتن روحیه و تفکر بسیجی و تکیه بر مدیریت کارآمد جهادی ضروری ترین نیاز اساسی کشور است.

وی تصریح کرد: مشکل اصلی در مدیریت و برنامه ریزی تکیه بر اصولی است که کارآمدی خود را از دست داده‌اند، کشور ما که دارای فرهنگ عمیق و مردمی صبور و با روحیه استقامت در برابر ناملایمات و پایبند به اصول و ارزش‌هاست لذا مسئولان باید از ظرفیت مردمی در جهت توسعه اقتصادی و خروج از بن بست های دیکته شده توسط دشمنان انقلاب حداکثر استفاده را کنند.

سعیدی با یادآوری اینکه کشور و انقلاب ما بن بست نداشته و ندارد، گفت: برخی به دلایل مرعوب شدن در مقابل برنامه‌ها و اقدامات سلطه جهانی خود به بن بست رسیده اند لذا توهم اینکه نظام و کشور به بن بست رسیده برایشان مشتمل شده است، در واقع تکیه بر تفکر ناب بسیجی می تواند این توهم را بر هم بریزد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، گفت: در دوران دفاع مقدس بنا بر مقتضیات آن ایام برخی تصور داشتند که در برابر دشمن باید تسلیم شد و پرونده تجاوز رژیم بعث را به سازملان ملل و شورای امنیت سپرد اما امام خمینی و امت سد این تفکر را در عمل شکستند و حماسه عظیمی را آفریدند که امروز الگوی رهایی بخش ملت‌های مظلوم در برابر متجاوزان شده لذا غفلت از تفکر بسیجی ضررهای جبران‌ناپذیری را بر کشور تحمیل می سازد.

وی افزود: ایمان به خدا، توکل بر خدا، اخلاص در عمل، صداقت در رفتار و گفتار، استقامت در برابر زیاده خواهی نظام سلطه، ایثار و از خودگذشتگی، خدمت بی منت به مردم، برخورد متعهدانه و مسئولانه با مشکلات جامعه، طرفداری از کوخ نشینان، اصرار بر حفظ استقلال اقتصادی، سیاسی و فرهنگی از عناصر تفکر بسیجی هستند، آنچه که امروز مورد نیاز سطوح مدیریت های کلان کشور است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اینکه ارائه آمارها در خصوص اشتغال، تورم، خروج از رکود، رشد اقتصادی نمی‌تواند مشکل مردم را برطرف کند، گفت: مسئولان کاری نکنند که به اعتماد مردم لطمه و خدشه ای وارد شود، باید بدانند که به عمل کار برخواهد آمد، در حوزه‌های مختلف دچار آسیب شده ایم لذا اگر معیشت مردم و اقتصاد کشور درست نشود و از رکود خارج نشویم و مجددا منتظر نسخه‌های کمکی خارج از مرزها به ویژه آمریکا برای حل مشکلات داخلی باشیم، اطمینان داشته باشیم که آسیب‌ها و مشکلات چندین برابر خواهد شد.

وی یادآور شد: خانواده‌های ایرانی از بیکاری و پایین بودن سطح اشتغال و عدم توجه به آن به شدت رنج می‌برند، امروزه والدین شرمنده فرندان خود هستند، اقشار ضعیف و از کارافتاده به ویژه معلولان و کسانی که از کارافتاده‌اند حدود 6 میلیون نفر در جامعه‌اند که منتظر حمایت جدی هستد.

سعیدی در تذکری به سرافراز، رئیس سازمان صدا و سیما در خصوص پرهیز از اهانت به قومیت‌ها، گفت: آقای سرافراز دهان آذربایجانان معطر به تمامیت ارضی و ذکر یا حسین و یا اباالفضل هست، مردم آذربایجان دارای غیرت و شجاعت هستند، بیش از 40 هزار شهید مربوط به شهرهای آذربایجان غربی و شرقی و ارومیه است، لذا ولایتمداری و عشق به اهل بیت آذری‌ها شهره عام و خاص است به گونه ای که در مقاطع مختلف وحدت ملی و حفظ استقلال تمامیت ارزی را به اثبات رسانده اند.

وی افزود: بوی گند از دهان کسانی می‌آید که با توهین به قومیت‌ها و ملیت ها به دنبال تکمیل پازل دشمن هستند و در جهت دامن زدن و شدید اختلافات قومیتی یقین بدانید موضوع مهم و اساسی است لذا وزیر اطلاعات نسبت به شناسایی عوامل پشت پرده این موضوع و اهانت به غیرت مردم آذربایجان اقدام جدی نمایند.

سعیدی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی در مورد برنج تاریخ گذشته موجود در انبارها تذکر داد وگفت: تمدید مهلت این برنج ها درست نیست، این در حالی است که سال گذشته مرغ‌های تاریخ گذشته را به مردم دادند اما این اقدام نباید مجددا در خصوص برنج های تاریخ گذشته تکرار شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر امور اقتصادی ودارایی در خصوص لزوم حل صدور اظهارنامه مالیاتی و دریافت مالیت های سنگین و غیرمنطقی از مردم و محاسبات بی‌ضابطه برای کسانی که سال‌ها فوت شده اند تذکر داد./

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
تاتار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
درود بر اسماعیل سعیدی ترک اوغلی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
برادر سعید ساعت خواب... درسته انتخابات مهمه اما دیگه استفاده موقعیتی از انتخابات هم زمان خودشو داره و وقتش بگذره میشه جوک....
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار