هدف صرف یک سخنرانی و بس

تكنولوژی و ابزارهای نوین ارتباطی، نباید مانع توسعه و ترویج فرهنگ كتابخوانی و سنت مطالعه بویژه در میان كودكان و نوجوانان شود.
کد خبر: ۳۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۰ 08 February 2015

به گزارش تابناک - ارومیه، مهندس سعادت در حاشیه افتتاح دومین نمایشگاه سراسری كتاب ویژه کودک و نوجوان در مجتمع فرهنگی و هنری ارومیه ضمن تبریك و گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امروز كه 36 سال از پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی می‌گذرد، مستكبرین و معاندان همچنان به روش های مختلفی برای براندازی نظام متوسل می شوند اما اتحاد، همدلی و انسجام میان ملت و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، تمامی این توطئه ها را خنثی نموده است.

وی در ادامه این مراسم افزود:توسعه و پیشرفت تكنولوژی و ابزارهای نوین ارتباطی، نباید مانع ترویج و گسترش فرهنگ كتاب و كتابخوانی و سنت مطالعه بویژه در میان كودكان و نوجوانان شود.

استاندار اضافه كرد: باید با غنا بخشی به محتوا و ایجاد جذابیت بصری در كتب، انگیزه و علاقمندی به مطالعه را در جامعه علی الخصوص در میان كودكان و نوجوانان افزایش دهیم.

استاندار آذربایجان‌غربی همچنین بر لزوم راه‌اندازی كتابخانه‌های مجهز به تكنولوژی‌های روز برای كودكان و نوجوانان در پارك‌های محله‌ای استان تاكید كرد و افزود: احداث یك باب كتابخانه ویژه كودكان و نوجوانان در یكی از پارك‌های محله ای شهرستان ها و همچنین احداث 25 باب كتابخانه در 25 پارك محله ای ارومیه از جمله برنامه هایی است كه در دستور كار قرار دارد و از آن حمایت می كنیم؛ از دستگاههای ذیربط و شهرداری های استان نیز انتظار می رود اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند.

استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار كرد: انقلاب اسلامی ایران علاوه بر ایجاد تغییرات بنیادین سیاسی و اجتماعی و ساقط نمودن رژیم طاغوت، یك انقلاب فرهنگی نیز بود كه باید در بعد فرهنگی و تببین دستاوردهای فرهنگی این انقلاب به نسل جوان بیشتر كار شود.

وی، تشكیل گروهك تروریستی داعش را از جمله دسیسه های نوین جبهه استكبار در جهت ضربه زدن به انقلاب اسلامی عنوان كرد و افزود: گروهك تروریستی تكفیری داعش، دست پخت صهیونیست ها و ایادی استكبار بر علیه انقلاب اسلامی ایران است؛ لذا لازم است در برهه كنونی اهداف چنین جریان ها و قرائت های ناصحیح از اسلام، شفاف سازی و تبیین شود تا همگان به اهداف شوم این عناصر پی ببرند.

باید به عرض مسئولین محترم برسانیم که شعار زدگی بد بیماری است که بیشتر در کشورهای در حال توسعه و همچنین ایران شیوع دارد.اگر ما خود را به این شعارها و سر و ته آوردن یک مراسم مشغول کنیم که تا حالا اینگونه بوده است .بزودی خواهیم دید که همان کودکانیکه روزی بزور در صندلیهای نمایشگاه نشسته بودند و به صحبتهای نامفهوم - از دید کودکان استاندار گوش میدادند ،بزرگ شده اند و جامعه درگیر معظلاتی شده است که اکنون هستیم.امیدواریم روزی مسئولین با درک بیشتر شرایط همراه با بلا بردن آستینها برای وضو ،آستینها را برای خدمت به جامعه مورد اشاره الهی نیز بالا ببرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار