نایب رئیس مجلس در مراسم معارفه استاندار جدید آذربایجان‌شرقی:

نباید اجازه دهیم جوانی برای رفع نان شب خود به گدایی بیفتد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روز قیامت خداوند هیچ ضعف و ذلتی را از ما نخواهد پذیرفت، گفت:برای به عزت رسیدن باید همه دست به دست هم دهیم.
کد خبر: ۵۰۰۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵ 28 September 2017
 مسعود پزشکیان، دیشب در مراسم تودیع و معارفه استانداران پیشین و جدید استان، اظهار کرد: اگر نتوانیم درست تصمیم بگیریم و نقشه راه مناسبی نداشته باشیم، راه به جایی نمی‌بریم پس لازم است همواره براساس برنامه‌ای از پیش تدوین شده حرکت کنیم.

وی با اشاره به تدوین سند تدبیر توسعه در استان افزود: در آذربایجان‌شرقی از بدو ورود دولت تدبیر و امید یک برنامه راهبردی نوشتند که برنامه‌های عملیاتی آن قابل اجرا بوده و مسیر توسعه استان را مشخص می‌کند.

پزشکیان اذعان داشت: دکتر خدابخش قبلاً در این استان حضور داشتند و ناآشنا با اینجا نیستند؛ به هر حال همه باید دست به دست هم دهیم و روند قبلی را ادامه دهیم تا به سر منزل مقصود برسیم.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس  یادآور شد: ما تنها کشوری هستیم که به تشیع و نگاه تشیع باور و اعتقاد داریم و موقعیت فعلی برازنده ما نیست، باید طرحی نو دراندازیم و کاری کنیم کارستان؛ باید نگاه خود را عوض کنیم قابل قبول نیست در جامعه ما جوانان بیکار و رانت و فساد در جریان باشد.

وی با بیان اینکه فردا در قیامت نخواهند پذیرفت که ما نتوانستیم خون شهدا را پاس داریم، افزود: زنده ماندن سخت‌تر از شهید شدن است؛ چرا که اگر زنده هستیم باید با تمام توان برای حل مشکلات مردم و پاسخگویی مناسب به حوائج آنها مبارزه کنیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید بهترین الگوی منطقه باشیم که این امر ارزان به دست نمی‌آید و این کوه گران است و ارزان نفروشند.

پزشکیان توضیح داد: در این راه باید مسیر درست را انتخاب کنیم تا بتوانیم به هدف برسیم و پاسخگوی مردم باشیم، کسی نمی‌تواند جلوی ما را بگیرد تا عدالت را اجرا کنیم، ما نباید اجازه دهیم جوانی برای رفع نان شب خود به گدایی بیفتد که روز قیامت از ما نخواهند پذیرفت که چرا جامعه اسلامی این‌گونه است!

وی خاطرنشان کرد: روز قیامت خداوند هیچ ضعف و ذلتی را از ما نخواهد پذیرفت، زمین خدا باز است تا ما به عزت برسیم و برای به عزت رسیدن باید همه دست به دست هم دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار