آمار نهایی زائران درگذشته خراسان شمالی به 15 نفر رسید

براساس آمار نهایی سازمان حج و زیارت تعداد زائران کشته شدن در حادثه عید سعید قربان به 15 نفر رسید
کد خبر: ۱۰۱۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷ 27 September 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از سازمان حج و زیارت،براساس آمار نهایی اعلام شده این سازمان در خصوص درگذشتگان حادثه منا و با مشخص شدن وضعیت دو نفر دیگر از مفقودین تعداد 15 نفر از زائران استان فوت کردند.
سلیمان اسدی،محمد ابراهیم باقری،سید احمد رحیمی،عباسعلی شکری،حسینعلی عباسی،حسین فرخی،حسین کرابی،علی حسین چشم دهام،محمد باقری،حسین جعفری،غلامرضا طاهری،فرامرز غلامی براباد،حسین قلی زاده و غلامرضا محمودی درگذشتگان حادثه منا از استان خراسان شمالی هستند.


محمد باقر قاصری در گفتگو با تابناک خراسان شمالی،با اشاره به اینکه از 4 نفر مفقودین روزهای گذشته،در حال حاضر وضعیت دو نفر مشخص شده است،گفت:محمد باقری از اسفراین و حسن رحیمی از مانه و سملقان متاسفانه در حادثه منا فوت شده اند.
وی اذعان کرد:در حال حاضر وضعیت دو نفر از مفقودین دیگر تاکنون مشخص نیست و پیگیری ها در این خصوص در حال انجام است.



تعداد کشته شدگان حادثه منا در استان به 11 نفر رسید/وضعیت 4 نفر از مفقودین مشخص نیست

محمد باقر قاصری در گفتگو با تابناک خراسان شمالی،با بیان اینکه اقدامات لازم از سوی سازمان حج و زیارت برای مشخص شدن وضعیت 4 نفر از مفقودین حادثه منا ادامه دارد،گفت:طی روزهای گذشته آمار مفقودین 5 نفر اعلام شده بود که متاسفانه آقای حسین قلی زاده از زائران این استان فوت شده و آمار کشته شدگان این حادثه به یازده نفر رسیده است.
وی خاطرنشان کرد:وضعیت 4 نفر از مفقودین نیز هنوز مشخص نیست و تلاش ها برای جستجوی این افراد ادامه دارد.
وی ابراز امیدواری کرد:اطلاعات تکمیلی در خصوص آخرین وضعیت مفقودین حادثه منا از طریق وب سایت سازمان حج و زیارت کشور و وب سایت حج و زیارت خراسان شمالی اطلاع رسانی خواهد شد.
سرپرست سازمان حج و زیارت استان در پایان از مردم خواست اخبار مرتبط با آخرین وضعیت حجاج را از پایگاه های سازمان حج و زیارت و همچنین از رسانه ها معتبر پیگیری کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار