رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

مراسم گرامیداشت سفر رهبر انقلاب به خراسان شمالی برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری مراسم محوری گرامیداشت سفر رهبر انقلاب به خراسان شمالی در روز ۱۹ مهر خبر داد.
کد خبر: ۹۹۹۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳ 06 October 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت الاسلام محمد علی سالاری پیش از ظهر چهار شنبه در نشست برنامه ریزی سالروز سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی و هفته وحدت که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: روز ۱۹ مهر برنامه محوری گرامیداشت سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: این مراسم از ساعت ۱۰ صبح در مصلی امام خمینی بجنورد برگزار می‌شود.

وی رژه موتوری، میز خدمت، بیان دستاوردها و نتایج سفر رهبر انقلاب به استان و مسابقات فرهنگی را از جمله برنامه‌های این روز برشمرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی باید وظایف خود برای برگزاری باشکوه این مراسم را انجام دهند.

حجت الاسلام سالاری در ادامه به تشریح برنامه‌های شورای هماهنگی در هفته وحدت پرداخت و گفت: اهل سنت ۱۲ ربیع الاول و اهل تشیع ۱۷ ربیع الاول را روز ولادت حضرت محمد می‌دانند؛ بنابراین امام خمینی (ره) این هفته را وحدت نامیدند که در این هفته مراسم و محافلی در وصف و فضیلت رسول اکرم برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: به همین مناسبت همایش بزرگ وحدت علمای شیعه و سنی با مشارکت همه ی نهادها در استان برگزار می‌شود.

وی در انتها بیان کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، بهره گیری از فضای مجازی برای تبیین فرهنگ وحدت در بین مردم، تجلیل از خانواده‌های شهدا و جانبازان و فضا سازی محیط شهری با محوریت وحدت از دیگر برنامه‌های این هفته در خراسان شمالی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار