معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان :
معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان :گفت برنامه‌ریزی قوی برای برگزاری این انتخابات‌ها انجام‌شده اکنون نیز استان لرستان برای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند در آمادگی کامل به سر می‌برد.
کد خبر: ۱۵۳۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۹ 28 December 2015

 به گزارش تابناک لرستان ،سید‌سعید شاهرخی در نشست خبری با اصحاب رسانه در خرم‌آباد‌ با تاکید به نقش مهم مطبوعات در همه مقاطع و موضوعات به ویژه در امر پر اهمیت انتخابات اظهار داشت: اطلاع‌رسانی دارای اهمیت ویژه‌ای است، ‌نقش و جایگاه اصحاب رسانه در مقاطع مختلف در این امر غیر قابل انکار است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان با بیان اینکه باید از ظرفیت اصحاب رسانه و مطبوعات برای اطلاع‌رسانی به مردم استفاده شود، افزود: مردم می‌توانند، از طریق اصحاب رسانه از مسائل و رویدادهای مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی با خبر شوند، به همین دلیل نقش اصحاب رسانه بسیار مهم است.


وی از اصحاب رسانه استان به خاطر زحمت‌های آنان در دوره‌های مختلف انتخابات تقدیر کرد و گفت: امروز این نشست در شرایطی برگزار می‌شود که در عمل پروژه مهم، سرنوشت‌ساز و حساس انتخابات آغاز شده است.

رئیس ستاد انتخابات لرستان ادامه داد: در فرآیند انتخابات بیش از هر زمان دیگری نیاز به ارتباط تنگاتنگ و نزدیک اصحاب رسانه احساس می‌شود، تا هر کس نقش مهم خود را ایفا کند.

این مسئول خطاب به اصحاب رسانه تاکید کرد: مردم چشم به راه هستند که از طریق شما هر کدام متناسب به علاقه خود اطلاعاتی را به دست بیاورند.

شاهرخی دادن اطلاعات در حوزه انتخابات را از وظایف خود دانست و بیان کرد: زیرا ستاد انتخابات استان کانون خبر و مرکز جمع‌آوری و پالایش اطلاعات و اخبار است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان اضافه کرد: به همین دلیل تلاش می‌شود که این اطلاعات به بهترین شکل ممکن و در کمترین زمان به اصحاب رسانه منتقل شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حضور مردم در صحنه انتخابات اشاره کرد و افزود: بر همه نخبگان، فرهیختگان و آحاد مختلف جامعه که تاثیرگذار هستند، مانند اهل قلم و اندیشه واجب است که در جهت بسترسازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات گام‌های موثر و جدی‌ بردارند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان تاکید کرد: رای و حضور مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک حضور واقعی است، زیرا یک رای تاثیرگذار است.

این مسئول حضور مردم در مقاطع مختلف را دارای کارکرد قوی داخلی و خارجی دانست و گفت: این حضور موجب تقویت بنیاد نظام و بالا رفتن ضریب امنیت ملی شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان مطرح کرد: بیگانگانی که چشم طمع به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته‌اند، با حضور حداکثری مردم در همه صحنه‌های ملی مانند انتخابات به پوچ بودن تحلیل‌های خود پی برده‌اند.

شاهرخی ادامه داد: مردم با وجود اینکه در گروه‌ها و جبهه‌های مختلف دسته‌بندی شده‌اند، اما به اصل، بنیاد، اسلام و جمهوریت نظام به طور جدی پایبند هستند.

وی هنر را در این دانست که بتوان شرایطی را به وجود آورد که همه سلیقه‌های مختلف درون نظام و پایبند به قانون بتوانند در صحنه انتخابات چه در صف انتخاب‌شوندگان و چه در صف انتخاب‌کنندگان حضور داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان در پایان تاکید کرد: حضور حداکثری زمانی اتفاق می‌افتد که مردم سلیقه‌های خود را در بین انتخاب‌شوندگان ببینند، بنابراین این موضوع یک رسالت بسیار سنگینی است که همه از طریق مسئولیت خود حضور مردم در پای صندوق‌های رای را تقویت کنند.

*رسانه‌ها بازوهای اجرایی اطلاع‌رسانی هستند/ اصحاب رسانه نقش ویژه‌ای را در حضور مردم دارند

مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان نیز در این جلسه رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها را بازوهای اجرایی اطلاع‌رسانی دانست و افزود: اصحاب رسانه یکی از عوامل ایجاد ضرورت مشارکت آگاهانه مردم و افکار عمومی در عرصه انتخابات است.

‌بهرام رشیدی‌نیا ‌در خصوص امر مهم اطلاع‌رسانی اظهار داشت: یکی از ابزار ویژه و اساسی برای ایجاد شور و نشاط در فضای انتخاباتی اصحاب رسانه هستند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها را بازوهای اجرایی اطلاع‌رسانی دانست و افزود: اصحاب رسانه یکی از عوامل ایجاد ضرورت مشارکت آگاهانه مردم و افکار عمومی در عرصه انتخابات است.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه ظرفیت بسیار خوبی دارند و با اهتمام کامل در خدمت ستاد انتخابات برای ایجاد شور و نشاط آگاهانه برای حضور مردم در پای صندوق‌های رای خواهند بود.

این مسئول بیان کرد: اصحاب رسانه با اطمینان بخشی به مردم در خصوص برگزاری صحیح انتخابات نقش ویژه‌ای را در حضور مردم دارند.

رشیدی‌نیا در خصوص نگاه کمیته اطلاع‌رسانی عنوان کرد: نگاه این کمیته در حوزه روابط عمومی استانداری نگاه فراتر از حوزه فعالیت‌های معمول روابط عمومی است و برگزاری انتخابات مستلزم این است که همه دستگاه‌ها فراتر از روند معمول کاری در خدمت ستاد برگزاری انتخابات باشند.

وی در پایان از اجرای برنامه‌های مختلف کمیته اطلاع‌رسانی را با هدایت معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان و بهره‌گیری از نظرات اصحاب رسانه خبر داد.

رضا میرزایی

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار