استاندار لرستان گفت: نصب دوربین‌های هوشمند پایش تصویری در شهر‌های استان ضروری است.
کد خبر: ۱۱۷۱۷۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۴ 19 June 2024

به گزارش تابناک لرستان، ابوطالب شفقت بیست و نهم خرداد در جلسه شورای راهبری و ترافیک استان، حفظ حیات مردم را یکی از مسائل مهم دولت عنوان و اظهار کرد: این مسئله دوطرفه بوده و مرتبط به اقدامات دولت و مردم است.

وی ادامه داد: در حوزه مردم به آموزش و فرهنگ سازی توسط صدا و سیما با همکاری پلیس راهور نیاز است، چراکه اطلاع‌رسانی و توجه بیشتر مردم به رعایت مسائل ایمنی رانندگی تاثیر بسزایی در کاهش تصادفات و حوادث رانندگی دارد.

استاندار لرستان با بیان اینکه روز‌های تعطیلی شاهد افزایش حوادث رانندگی هستیم، خاطرنشان کرد: مردم، پلیس‌راه، راهداری در جاده‌ها و شهردای‌ها در سطح شهر‌ها با اقدامات ساماندهی، ایمن‌سازی مانند نصب دوربین‌های هوشمند پایش‌تصویری و کار‌های درمانی باید بیشتر از قبل توجه داشته باشند.

وی بر لزوم بروزرسانی، بررسی و اجرایی مصوبات جلسات قبل تاکید و تصریح کرد: دهم تیر سال جاری با دستگاه‌هایی که بدون توجیه منطقی مصوبات قبلی را اجرایی نکرده باشند برخورد جدی خواهد شد.

شفقت با بیان اینکه در مورد مسائلی که با جان مردم ارتباط دارد کوتاهی نخواهیم کرد، گفت: برای کنترل ترافیک و جلوگیری از حوادث رانندگی نصب دوربین‌های هوشمند پایش تصویری در شهر‌های استان ضروری است.

وی عنوان کرد: با توجه به گزارش‌های امروز برخی از مسیر‌ها باید ساخته و یا ساماندهی شود که پس از تامین اعتبار اجرایی خواهد شد.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار