رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش جهاد تبیین گفت: نقطه عطف یا شروع یک عصر جدید در ابتدا شاید قدری که انتظار می‌رود به چشم نیاید، اما قدرت قوی لازم است که این تحول را درک کند.
کد خبر: ۱۱۷۲۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰ 26 June 2024

به گزارش تابناک لرستان، سردار غلامرضا سلیمانی عصر امروز در همایش جهاد تبیین در محل دهکده مقاومت این شهرستان با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای خدمت اظهار کرد: نقطه عطف یا شروع یک عصر جدید در ابتدا شاید قدری که انتظار می‌رود به چشم نیاید، اما قدرت قوی لازم است که این تحول را درک کند

وی خاطرنشان کرد: همچنان که تحولات اسلام اکنون و بعد از ۱۴۰۰ سال همچنان در جریان و پیش‌رونده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه انقلاب اسلامی را به عنوان احیای مجدد اسلام ترجمه کردند، افزود: غرب با این تفکر که بشر بدون هدایت الهی به صلح و آرامس می‌رسند، تلاش کرد افکار عمومی را در دست گیرد که حاصلش امروز چیزی جز قتل عام‌های گسترده نیست

سردار سلیمانی، عصاره تمدن غرب را وحشی‌گری‌ها و جنایت‌های رژیم صهیونیستی خواند و افزود: انقلاب اسلامی، اما به عنوان یک نقطه عطف تحولات بشری را در سطح جهان آغاز کرد.

وی با بیان اینکه امام راحل با تکیه بر قدرت نرم و بدون استفاده از ابزار‌های مادی، نظام سلطه و رژیم شاهنشاهی را ساقط کرد، گفت: امام خمینی (ره) نظام یک سیاسی جدید و مترقی یعنی جمهوری اسلامی را بر کشور حاکم کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: بشریت امروز مشتاق گرایش به اسلام و روی آوردن به این دین بزرگ است، چرا که مردم برای رسیدن به صلح و آزادی، سعادت و عدالت به هدایت الهی نیاز دارند که با تمدن غرب بسیار متفاوت است.

سردار سلیمانی با اشاره به آغاز تغییر هندسه قدرت در سطح جهان، تصریح کرد: ۶۰ هزار مستشار آمریکایی در ایران حضور داشتند که مجموع حقوق آن‌ها از مجموع حقوق ارتش شاهنشاهی بالاتر بود، حال اینکه انقلاب اسلام امت تمدن‌ساز ایران را از زیر سلطه آمریکایی‌ها خارج کرد.

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی امپراطوری آمریکا دچار زلزله شد و هندسه قدرت تغییر کرد، افزود: اکنون جبهه مقاومت شکل گرفته، اکنون بیداری در جهان اتفاق افتاده، اکنون غرب در مسیر فروپاشی قرار گرفته و قدرت آمریکا در حال اضمحلال است، اکنون قدرت در حال انتقال از غرب به شرق با محوریت آسیا و با محوریت ملت بزرگ ایران است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در همه مراحل تکیه جمهوری اسلامی به مردم بوده است، افزود: ملت ایران در سایه‌سار تفکر جهادی توانست یک نقطه عطف را در تاریخ بشری آعاز کند، این تحولات روبه جلو است، مسئله فلسطین ثابت کرد این تفکرات با عمق قابل توجهی به سمت تحقق چشم‌انداز‌های انقلاب اسلامی در حال حرکت است.

سلیمانی اظهار کرد: اکنون ۴۰ روز از شهادت رئیس‌جمهور عزیزمان می‌گذرد و بر اساس قانون اساسی باید کشور در این شرایط طی ۵۰ روز تعیین‌تکلیف و رئیس‌جمهور جدید انتخاب شود.

وی خاطرنشان کرد: کشور در یک انتخابات زودرس قرار گرفت و شاهد هستیم که در یک شرایط با آرامش و با ثبات کم‌نظیر آماده برگزاری انتخابات شده و این مولفه سیاسی بسیار قدرتمند و ظرفیت قابل توجهی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یکی از جلوه‌های حضور مردم در دفاع از انقلاب اسلامی را شرکت در انتخابات خواند و افزود: اگر چه نظرسنجی‌ها نشان از درصد بالای مشارکت دارد، اما وظیفه همه ما دعوت مرددین برای شرکت در این رویداد سیاسی است.

سردار سلیمانی تاکید کرد: انتخابات و مشارکت حداکثری، ما را به سمت تحقق ایران قوی نزدیکتر می‌کند و انرژی بسیاری را در اختیار دولت جدید برای حل مشکلات اقتصادی قرار می‌دهد.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار